bigodino (1:18 Ferrari) eindejaarsupdate 22-12-2008

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Apart met dat motortje, ik zou het niet mooi vinden.

Het model daarentegen is super! Echt een prachtige aanwinst! :worshippy:
zipperscales
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Handig zo'n pullback motor, als je het te veel werk vind om m te verplaatsen door het optillen, trek je hem een stukje achteruit en alé dan staat ie ergens anders :)
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
bigodino
Contacteer:

Bericht door bigodino »

zipperscales schreef:Handig zo'n pullback motor, als je het te veel werk vind om m te verplaatsen door het optillen, trek je hem een stukje achteruit en alé dan staat ie ergens anders :)

Of hij ligt op de grond :mrgreen:
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

bigodino schreef:De Ferrari 412 T2 is binnen! Wat ik niet verwacht had: hij heeft een pullback motortje! Ik had van UT al wel eenzelfde model in 1:43 met motortje, maar ik dacht dat de 1:18 modellen puur statisch waren. Niet dat ik er nu mee ga spelen of zo :shifty: Is het gebruikelijk dat Minichamps 1:18 modellen zo'n motortje hebben?

Dit 1/18 Ferrari 412 T2 Schumacher model is het allereerste model dat ik ooit gekocht had, voordat ik met verzamelen begon. In begin December 1996 in Valkenburg (LB).
En inderdaad ook met zo'n pullback motortje eronder. Bij mijn weten is dit het enigste 1/18 model dat Minichamps zo ook origineel heeft uitgebracht. Dus niet gebruikelijk van Minichamps maar eenmalig geweest.
Omdat ik het te speels vond had ik het motortje wel uitgebouwd, wat heel gemakkelijk gaat.

De Ferrari 412 T2 versie's van Alesi en Berger (AGIP reclame i.p.v. SHELL) daarentegen zijn door Minichamps zonder zo'n pullback motortje worden uitgebracht.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D mooie ferrari ,en ja ik heb ook een minichamps waar er zo een motortje aan zit . :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ben geen F1 fan maar wel geinig dat ze er zo'n motor ingemaakt hebben. Lijkt me toch niet dat het ooit bedoeld is als speelgoed. Vraag me dus ook af waarom Minichamps zo'n motor heeft bedacht :?:
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

Ricardo schreef:Vraag me dus ook af waarom Minichamps zo'n motor heeft bedacht

idem

Heb zo'n motortje al verschillende keren gezien op e-bay. Het model zelf is wel identiek aan die zonder motor. Vraag mij ook af waarom Minichamps in godsnaam zoiets daarin steekt. Zolang ze het niet bij Exoto's gaan doen is de wereld nog niet om zeep :)
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Leuk model Landrover en prachtige Ferrari 412T2 :thump_up: Ben benieuwd hoe je diorama wordt 8)
bigodino
Contacteer:

Subaru

Bericht door bigodino »

Afgelopen week heb ik drie Subaru's gekocht van AutoArt.

De politieversie heb ik via Curbstones :thump_up:
De gele WRX Type R via Modelautokampioen :thump_up:
En de oranje WRC via een Subaru clublid :thump_up:

Afbeelding

Allemaal voor schappelijke prijzen (35-50 euro) en dat is maar goed ook, want ik ga ze voor een ombouw gebruiken. Ik wil namelijk mijn eigen Impreza namaken. Ik heb al die tijd gezocht naar het juiste model, maar nooit gevonden. AutoArt maakt wel de vierdeurs versie, maar dan van een oudere uitvoering (pre 1999 en mijn Impreza is van 1999 met cosmetische aanpassingen etc.)

Ik kwam er nu achter dat de AutoArt prijzen aardig aan het stijgen zijn, dus heb ik nu snel deze modellen gekocht. De ombouw zal nog even op zich laten wachten (te druk met werk en de Kyosho Ferrari's moeten eerst af).

Zo moet het resultaat worden:
Afbeelding
Groeten, Peter

De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Ik vind het wel erg zonde van de police :cry: .
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
bigodino
Contacteer:

Bericht door bigodino »

De_Modelautogarage schreef:Ik vind het wel erg zonde van de police :cry: .

Ik kan me dat voorstellen, maar uiteindelijk zal de ombouw voor mij meer waarde hebben. Bovendien is ie nog gewoon te koop. Ik probeer wel na de ombouw er nog minstens 1 extra hele wagen uit over te houden. Misschien wordt dat wel een hele aparte politieversie! :mrgreen:
Groeten, Peter

Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Uiteraard ben ik benieuwd naar het resultaat. Maar het zijn zeker in de oude versie :lol: mooie modellen :thump_up:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

3 mooie modellen voor de sloop :? . Jouw verbouwtalenten kennende wordt het vast een zeer indrukwekkend eindresultaat. :thump_up: :worshippy:
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Lijkt me erg gaaf om een exacte kopie van je eigen auto op de plank te hebben. Ben benieuwd! :thump_up:
fish88

Bericht door fish88 »

Prachtige subaru's :thump_up: . brn benieuwd naar het eindresultaat.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Plaats reactie