Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Ik heb het systeem van ledenwebsites iets aangepast.
Vanaf nu mogen de banners 125x50 pixels groot zijn. Staat er een oude banner van jou geef mij dan een nieuwe.
De banners verschijnen ook op de portal.
Bird schreef:Moeten die banners op dezelfde manier verstuurd worden als de eerste keer dat de link naar de site is verstuurd (via het menu'tje aan de linkerkant)?
Als je alleen een nieuwe banner hebt kun je de link waar de nieuwe banner staat aan mij doorgeven dan pas ik dat aan. Staat je nieuwe banner op dezelfde plaats dan veranderd hij automatisch.
Ik heb weer eens iets nieuws toegevoegd wat volgens mij erg handig is, namelijk een kladblok.
De pagina kun je vinden via de knop 'Mijn kladblok' bovenaan elke pagina.
Je kan hier op een makkelijke manier notities bewaren als dat nodig. Onder elk bericht wat je wilt plaatsen vindt je een lijst met notities waaruit je kan kiezen. Kies je er één uit de lijst dan wordt die aan het bericht toegevoegd.
Er zullen mensen zijn die dit onnodig vinden en mensen die het geweldig vinden.
Alle foto's die breder dan 600 pixels zijn worden nu automatisch aangepast. Er kan op geklikt worden zodat het originele formaat alsnog bekeken kan worden.
Harm-Jan schreef:Mag dat ook 640 worden Dat is een normaal formaat voor foto's 640x480
Graag ja, dit is een standaard maat die geloof ik ook zo in photoshop zit, plus dat ik m'n foto's voor een ander forum ook altijd op dat formaat resize, is wel zo makkelijk! Bij voorbaat dank
Ik heb het aangepast naar 640 pixels maar ik zie het probleem niet. Als je nu een foto van 700 pixels breed plaatst wordt hij automatisch 640, er kan dan op geklikt worden voor het zien van het originele formaat.
Voorbeeld:
Foto's is origineel 1600x1200 en nu verkleind tot 640 breed, als je er nu op klikt zie je het originele formaat.