Autofreakie's collectie staat te koop!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

De Clio 1600 ziet er erg goed uit. Proficiat :thump_up:
autofreakie
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

heb voor mijn renault modelletjes een nieuwe site aangemaakt : http://www.freewebs.com/renaultminiaturen !! er wordt wel nog aangewerkt !
Renault, Drive The Change !
Cedrick

Bericht door Cedrick »

Origineel gemaakt die site, alleen zou ik iets duidelijkere foto's maken van de modellen, van iets dichter bij bijvoorbeeld :wink:
autofreakie
Contacteer:

:? Door problemen met het form ga ik deze nieuwe aanwinsten opnieuw posten !
1:43 Eligor - Renault Clio III 2005
http://img76.imageshack.us/img76/2609/renaultclior240018ck.jpg
1:24 Mattel - Renault R25 Alonso
http://img106.imageshack.us/img106/5208/renaultclior240024ew.jpg

En ik kan al vertellen dat deze besteld is :
Afbeelding
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Leuke modellen... vooral die Super 1600's spreken me wel aan:
Afbeelding

Kwam een vreemde Renault tegen op een ander forum...

Die vier nach oben gerichteten Kanonenrohre von Inox würden dem Hintermann beim Spurt an der Ampel wahrscheinlich völlig die Scheibe verdrecken. Vielleicht fragt sich jetzt der eine oder andere, wie ein Wagen mit 275er-Reifen an der Vorder- und 355er-Schlappen an der Hinterachse noch erquickend davonspurten kann. 254 PS machen es möglich. Über eine eventuelle Mehrleistung schweigt sich der Karosseriebauer beharrlich aus.

Tiefbett bedeutet für Daniele jedoch wirklich tief. Das erreicht er vorn mit einer 11,5x19-Zoll-Felge und einer ET von minus 60. Hinten kommt sogar das außergewöhnliche Maß von 15x19 Zoll mit einer ET minus 42 zum Einsatz. Unvorstellbar, wo man doch immer hört, daß der TÜV in Italien dermaßen streng sein soll. Bei Polizeikontrollen ist der Über- Renault wohl mehr zu Hause als auf der Straße. Kein Wunder, bei so einem Aussehen.

Damit die Carrozzeria Catalani die utopischen Felgen überhaupt unterbringen konnte, wurden Kotflügel gefertigt, die das Wort Breitbau noch wirklich verdient haben. Der pure Wahnsinn, wenn man bedenkt, daß die X-Copy-Felgen noch nicht einmal den äußeren Rand der Radhäuser erreicht haben. Was wären da noch für Maße möglich, wenn Daniele die Räder, wie in Deutschland üblich, über die Kotflügel hinausschauen lassen würde. Wir können nur mutmaßen.

Was man schon von weitem hinter den 19-Zöllern golden hervorblitzen sieht, sind die eloxierten Tarox-B400-Bremskolben. Zwölf Stück drücken bei Bedarf auf die vier Bremsbeläge (pro Seite) und bewirken eine Negativbeschleunigung, bei der Opis Gebiß glatt die Mundhöhle verlassen würde. Bei einer Bremsscheibengröße von 395 x30 Millimetern kann man nicht mehr von Familienpizza-Größe reden. Das sind schon Maße einer Partypizza.Gesteuert wird das schwarze Biest von Daniele mittels eines Momo-Lenkrads. Von der Optik her könnte es glatt als Formel-1-Volant durchgehen. Festen Halt bieten die Sparco-Evo-2-Sitze, die zusammen mit dem Armaturenbrett und dem Interieur in schwarzes Leder mit goldenen Nähten gehüllt wurden. Somit schließt sich der Kreis zum mattschwarzen Äußeren mit den goldenen Bremsen. Daniele wird auch weiterhin den Matt-ador spielen, um den Stier im Zaum zu halten.

Typ Clio Renault Sport V6, Bj. 2003
Motor 3,0-l-V6 mit 254 PS Serienleistung, von 0 auf 100 in 5,8s, Mittelmotor mit 24 Ventilen und Heckantrieb, Sechsgang-Schaltung, Höchstgeschwindigkeit 250 km/h
Räder dreiteilige X-Copy „The Mans“ VA: 11,5x19 Zoll mit 275/30/19 und Pirelli P Zero Rosso HA: 15x19 Zoll mit 355/25/19 und Pirelli P Zero Rosso
Fahrwerk KW-Gewinde Variante 3, Domstrebe vorn
Auspuff Vierrohranlage von Inox
Spoiler selbstgefertigter Breitbau-Kit im Brutalo-Look, Gesamtbreite 227 Zentimeter, Dachkanten-Spoiler in WRC-Optik
Interieur Sparco-Evo-2-Rennsitze und Interieur inklusive Armaturenbrett in schwarzem Leder mit goldenen Nähten, Momo-Lenkrad im Formel-1-Style
Extras Haube im Elise-Stil, APC-Spiegel mit LED-Blinkern, LED-Rückleuchten, schwarze Scheinwerfer mit Xenon-Linsen, Tarox-Bremsanlage mit 12 Kolben und harteloxierten Aluminium-Bremssätteln, Bremsscheiben mit Aluminium-Töpfen, mattschwarze Lackierung für bitterböses Aussehen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het is niet mijn smaak... maar zo mogen er van mij zo een schaalmodelletje van maken :thump_up:
autofreakie
Contacteer:

:shock: Zo een brede Clio V6 , is ook nie echt mijn smaak vermits ik eerder de Duitse tuning stijl verkies dus Clean , Laag & Sober. Maar als ze hem in degelijke kwaliteit in model zouden brengen zou ik hem vast en zeker kopen !
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D mooi :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
autofreakie
Contacteer:

:roll: Na deze modellen zal er waarschijnlijk niks nimeer volgen tot de grote vakantie want ben gestraft wegens een slecht rapport. Dus mag niet meer bestellen enzo. :eh: Dit ga ik nooit volhouden. Allez een slecht rapport , 70 procent was volgens mijn ouders slecht :eh: .
Droes
Schaal: 1:18

Bericht door Droes »

Zonde van de Clio V6 :? :? (*zucht*)

Leuke aanwinsten autofreakie :)
Heb de B201 ook net gekocht in schaal 1:18

Enja dat slecht rapport...... jammer had net wat renault modellen te koop :| :mrgreen:

Droes
Afbeelding Afbeelding
autofreakie
Contacteer:

:mrgreen: Gisteren is er een pakje voor mij toegekomen bij men nonkel en daar stak een Senna helm in 1:12 van bij Williams-Renault. En vandaag heeft mijn pa voor zijn "lief" zoontje :mrgreen: een Mitsu Lancer EVO VI WRCgekocht in 1:43 van Hongwell !
Afbeelding
1:12 Senna helm "Williams-Renault"
Onyx
kan me iemand me ook vertellen van welk jaar deze helm is ?? op voorhand bedankt! :wink:
Afbeelding
Mitsubishi Lancer Evolution VI WRC 1:43
Hongwell
Ik vond wel dat men helm snel aangekomen was want ik heb die verleden week woensdag bestelt en gisteren kwam die aan. Hij kwam uit Engeland.
OK , Bye
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D de helm moet van 1994 zijn vermits er renault op staat.
autofreakie
Contacteer:

:wink: Ok bedankt Vic !!
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

autofreakie schreef::wink: Ok bedankt Vic !!
graag gedaan :thump_up:
fish88

Bericht door fish88 »

Leuke update :thump_up: , senna altijd goed en een mitsubishi altijd mooi
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
autofreakie
Contacteer:

:mrgreen: Weer een update :
Heb deze donderdag mijn Bentton-Renault B201 van Fisichella in 1:43 van Minichamps ontvangen. Vind het echt een hele mooie wagen en leuk is ook dat het enigste succes in 2001 van Fisico een 3de plaats was in de GP van :mrgreen: België !! Maar minder leuk is wel dat het in 2001 het laatste seizoen van Bentton was in de F1 ! Het jaar daarna in 2002 ging Renault solo ! Foto is niet van mij maar ik zal volgend weekend eigen foto's maken :wink:
Afbeelding
Gisteren is bij Renault mijn Renault Clio RS toegekomen van Universal Hobbies in 1:43. Ook deze Clio is weer een prachtige wagen !! Foto is ook niet van mij maar volgend weekend maak ik zelf de foto's.
Afbeelding
Plaats reactie