Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Waar ga je de helm uitstallen ? Gewoon in een vitrinekast ? Volgens mij kun je van de speciale helm vitrineboxen krijgen ? Ik heb ze ooit eens op het net gezien, maar weet alleen niet meer waar.
Ik druk me voorzichtig uit als ik zeg dat ik nooit een fan van de man geweest ben, maar wel een uberstoer ding om thuis op je keukentafel te hebben staan.
Prachtig gemaakt
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Bedankt voor de toffe reacties. Voor het ogenblik staat hij idd beneden op de salontafel met een bordje bij "niet aanraken", maar komend weekend ga ik op zoek naar ee display of anders probeer ik er zelf één temaken, maar hier komt geen stofje aan .
Deze keer geen autotjes, maar een aanwinst voor mijn collectie official team-shirts.
Ik had gehoopt deze in Spa op de kop te kunnen tikken maar kwam van een kale, ontgoochelde reis terug (gelukkig maakte de dag veel goed ).
Maar afgelopen weekend in Londen liep ik plots langs een winkeltje met ongelooflijk veel miniaturen alsook team-wear en toen ik deze zag hangen heb ik hem meteen gepast en gekocht. Volgende week mijn bestelde modelletjes gaan oppikken en ik kan ik ernaar staren in mijn hemd .