kwiebje's auto's (update 10-7-2008) Subaru Nightversion!!
- hanzjepanzje
Heb al een aantal jaar, denk inmiddels al 3 jaar, met een schietgroep mee geschoten dus ik weet hoe het werkt
alleen dat wapen was van iemand anders
Je wordt eerst gescreend door de politie en dan mag je pas examen doen
Maar genoeg hier over nu. Er is maar 1 hobbie en dat is modelauto's verzamelen
@ rsh_scuderia, het is inderdaad mooie wagen met een hoge kwaliteit. Maja had ook niets anders verwacht. En als je de huidige prijzen van het model ziet mag je ook wel een beetje verwachten
Maar ben erg in mijn nopjes met dit model
Enig nadeel van het model is dat de achterklep van het model niet op een normale manier te openen is zoals bij de AA versies. De klep is wel te verwijderen met veel geweld maar kans dat de spoiler er af klapt is dan ook aanwezig helaas. Dit is een minpuntje van het model!

Je wordt eerst gescreend door de politie en dan mag je pas examen doen

@ rsh_scuderia, het is inderdaad mooie wagen met een hoge kwaliteit. Maja had ook niets anders verwacht. En als je de huidige prijzen van het model ziet mag je ook wel een beetje verwachten

Enig nadeel van het model is dat de achterklep van het model niet op een normale manier te openen is zoals bij de AA versies. De klep is wel te verwijderen met veel geweld maar kans dat de spoiler er af klapt is dan ook aanwezig helaas. Dit is een minpuntje van het model!
- fish88
- Schaal: 1:43
Super wagen die Subaru's, als ik die foto's zie dan heb ik toch wel medelijden met de 1:18 verzamelaars voor de sealed bodies als je het interieur en de motor zo zie. Zo hoort een AA eruit te zien
, mooie foto's en mooi verslag ook 

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- ferrari expert
- Schaal: 1:18
- Contacteer: