Le Mans Models - Dakar Peugeot

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Ik sluit me er helemaal bij aan, ook al is het niet geheel mijn smaak, de Spykers zien er schitterend uit.

Ik ben wel benieuwd hoe de achterkant van de cabrio er uitziet.... ik zie nu maar een klein stukje van het buizenframe. :D
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Mooie foto's, mooie wagens en mooie livery! Prima!
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

ViperArry schreef:Ik ben wel benieuwd hoe de achterkant van de cabrio er uitziet.... ik zie nu maar een klein stukje van het buizenframe. :D
zo: :angel:

Afbeelding
Afbeelding

En meteen de volgende update om het tempo er in te houden:

DEze 911 GT2 (VITESSE) - Le Mans 1996 - had ik al heel lang in huis. Maar door een ongevalletje zat er niet de juiste achetrvleugel bij. Degene die er nu op zit is niet 100% maar lijkt er behoorlijk op. Ach we kunnen niet allemaal zo'n perfectionist zijn als Markopolo :mrgreen: Ik kom de juiste nog wel een keer tegen en dan fix it wel.
Afbeelding

Deze 911 RSR (MINICHAMPS) had ik al, maar ik vond een goede reden om een nieuwe foto te maken:
Afbeelding

De reden was deze: De Brumos Porsche 934 van Daytona 1977 (EAGLE'S RACE). Wonderlijk genoeg zit er een 'ducktail' achterspoiler op terwijl ik zeker meen te weten dat er een 'taartschap' op hoort te zitten. UH/EAGLE monteert deze achterspoiler wel op een fors aantal andere 934's en Carrera's ...
Afbeelding

De 935 van Daytona 1999 ontbreekt nog in deze historische reeks, maar ik heb begrepen dat UH hem dit jaar nog uitbrengt :dance: Hopelijk met de juiste achtervleugel.

Van recentere datum is deze 911 GT3 (MINICHAMPS). Ook in Brumos-huisstijl.
Afbeelding

En hier een familieportret:
Afbeelding
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Wouter

Bericht door Wouter »

porsche en spyker en om te :drool:

en weer mooie foto's :thump_up:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:worshippy: :worshippy: :worshippy:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
manowar

Bericht door manowar »

Mooie modellen :worshippy:
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Echt geweldig!! :worshippy:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Universal Hobbies laat helaas wel vaker wat liggen bij de Porsches Mike, zo heb ik een 1980 Tour de Corse winner staan waarvan zelfs ik op het rallyschild op de neus het jaartal 1982 kan lezen :?

Opvallend bij jouw Brumos Porsches is het kleurverschil in de rood-blauwe striping...is dat in real-life ook zo ?

Tot slot, ik vermoed dat de Minichamps uit die special Daytona-set van mnichamps komt, vind het een prachtig model, en erg stoer met die rubberflarden op de zijkant :worshippy:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Fraai Brumos set 8) Vind vooral de onderlip bij de Barber Park zo verschikkelijk stoer staan :P
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Brumos stijl vind ik wel heel mooi, daar moet ik me ooit ook eentje van aanschaffen. So many cars so little time...
Jp-cars

Bericht door Jp-cars »

Peter Parker schreef:Brumos stijl vind ik wel heel mooi, daar moet ik me ooit ook eentje van aanschaffen. So many cars so little time...

had ik maar so little time, bij mij is het meer so little money....

maar uber update, die brumos is werkelijk :drool: ikzelf wil hem ooit nog graag hebben.
model1op43
Contacteer:

En weer een kleine update:

De Lancia LC2 van BP Malardeau uit 1984 (SPARK). Zijn rode broertje op de achtergrond stond een paar weken geleden al op deze pagina's.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ook nieuw is deze Courage C60 in het zwart-rode kleurenschema van Advan (SPARK):
Afbeelding

En hier samen met wat andere Advan gesponsorde modellen vlnr: Dome S101 uit 2003, Dome S101 uit 2004, Courage C60 uit 2005 en Porsche 911 GT3 uit 2000.
Afbeelding

Volgende update: Porsches en Ferrari's uit de oude doos. :angel:
Afbeelding
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Wouter

Bericht door Wouter »

mooie update weer :worshippy: :drool: :thump_up:
model1op43
Contacteer:

Ik heb nog geen gelegenheid gehad mijn nieuwe aanwinsten te fotograferen, dus eerst nog even een update met modellen die ik al had vastgelegd in de week voordat ik naar Le Mans ging.

Deze Ferrari 512S (BRUMM) lag al een jaar vuil en licht beschadigd in de kast te wachten. Beetje opgeknapt en voila. Het is een model van de 512S die deelnam aan de Temporada in Buenos Aires - altijd herkenbaar aan de gele nummers op zwarte ondergrond.
Afbeelding

Van Forza-Stef overgenomen deze 512S (BRUMM). Het is de auto van Ickx en Surtees die 2e werd bij de 1000km van Spa in 1970. Als de auto van de week op de site staat zit er ook een filmpje bij van de betreffende wedstrijd :angel:
Afbeelding

Ook van Forza-Stef komt deze Porsche 908/03 (BEST), winnaar van de 1000km van de Nürburgring in 1970. Het model had bij Stef denk ik in een rustig hoekje gestaan, toen ik het schoonmaakte kroop er een spin uit de cockpit. Ik liet de 908 bijna van tafel stuiteren ... :mrgreen:
Afbeelding

En deze 908/02 (EBBRO) won de Targa Florio in 1969 voor 3 teamgenoten!
Afbeelding

Volgende keer: TWR Jaguars, vers van Le Mans!
Afbeelding
Erikderaaf
Schaal: 1:18

Bericht door Erikderaaf »

heel-erg-mooie modellen! vooral die 512's :shock:
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Plaats reactie