Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Die Bauer en de gele cabrio zijn zoooooooo mooi
De BWM 850 vind ik nog steeds één van de mooiste en elegantste BMW's ooit gebouwd door het merk.
De 850 is een knap voorbeeld van hoe eenvoudig schoonheid soms kan zijn.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Nu had ik dit topic nog niet eerder gezien... dus maar gelijk helemaal doorgekeken en woww.....
Wat een heerlijke modellen staan erbij.
De bestikkerde wagens zijn niet echt mijn ding maar voor de rest......
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mensen, allemaal weer bedankt voor jullie leuke en spontane reacties.
Laatste 3 aanwinsten zijn 3 BMW Art Cars.
1x BMW e30 M3 van Ken Done, 1x BMW 635 csi van Robert Rausschenberg, 1x BMW 850 csi van David Hockney.
Heb nu totaal 9 art Cars. dus nog 7 te gaan !!!
Enjoy the pics;
De 635 csi
De 850 csi
De e30 M3
De 9 Art Cars.
Grtz arc.
Laatst gewijzigd door Marc540i op do 11 nov 2010 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Ben zelf ook opzoek naar de witte 635CSI , wil er een hebben die ik kan terugbrengen
naar een gewone witte in USA uitvoering .
Vind het wel apart zo met die typische dikke amerikaanse bumpers.
Vorige update's had ik gemist , maar ze zijn wel mooi
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .