Daar zijn ze dan, de modellen die ik op Le Mans gekocht heb:
Allereerst de Dome van Jim Gainer Racing uit 2005. SPARK heeft hier weer rare dingen uitgehaald. De Dome's van Ebbro hebben vaak een motorkap die er af kan en daarbij kon Spark kennelijk niet achterblijven. Echter, als je de kap eraf licht, vind je een enorme klodder kit om de kap tijdens transport op de auto te houden, maar dat gebeurt ook al door het plastic silhouet dat in het doosje zit. Dubbelop dus. En als je de kit eraf peutert gaan er wat kleinde schilfertjes verf verloren.
Dan zitten de decals van GP huppeldepup uit China er los bij ipv op de auto. Maar deze zijn van dusdanige kwaliteit dat ik die met mijn beperkte decalplak capaciteiten er nooit onbeschadigd op krijg. Ze vouwen dubbel en scheuren nog voordat je ze van het ondergrondje af hebt. Op mijn model ontbreken ze dus, ze liggen namelijk in de prullenbak
Meer plezier heb ik van de winnende Corvette C6-R uit 2005 (SPARK) Hier samen met één van mijn IXO Astons.
Hier de '86-er Jaguar XJR6 (SPARK).
En de winnende XJR 12 van Daytona 1990 met o.a. Lammers (SPARK)
En nog een keer samen met die andere prachtige XJR-12 uit 1991 die ik een paar maanden geleden heb gekocht:
Groeten, Mike