Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ben even niet aan updates toegekomen, staan nog een reeks 1/43 modelletjes te wachten om online te gaan, maar deze mat witte Aventador die gisteren aankwam kon ik toch niet laten wachten : 1/18 Lamborghini Aventador LP700-4 in Bianco Canopus gemaakt door MR Collection in slechts 199 exemplaren :
Ik heb ook nog een mat zwarte versie in pre-order staan ... en die zal hier perfect naast kunnen staan denk ik
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Denk dat wij één van de weinigen hier zijn die dit model bezitten, alleen heb ik er nog geen mooie foto's van gemaakt en zo te zien ga ik jou ook niet overtreffen
Ja, prachtig model en zeker mooie foto's
Wat een mooie foto,s van een super mooi model
Krijg zelf binnenkort de Aventador in de kleur Verde Psyche (donker groen) binnen, vind die zelf net ietsje mooier.
Wou alleen dat ik ook zulke mooie foto,s ervan kon maken
dank je voor de toffe reacties ... altijd fijn zo'n positieve dingen te horen.
Sinds ik de echte wagen in Geneva gezien had in het wit moest ik er gewoon een model van hebben, MR is een beetje duur, maar toch zo mooi, en dit mat metallic wit staat echt bijzonder mooi op deze wagen.
Verde Psyche is ook echt speciaal, heb het model al gezien ... maar ik moet niet overdrijven hé, uiteindelijk zal ik drie Aventador modellen van MR hebben ... dat is al duur genoeg ... de originele Arancio Argos, deze witte en volgende maand normaal gezien een mat zwarte waarvan er maar 30 gemaakt worden door MR.
Ondertussen toch nog eens de zwarte Countach LP500R van Kyosho in de 'box' gezet ... dit is de originele uitgave, ik heb hem gekocht toen Kyosho hem voor het eerst uitbracht, ik heb wel gemerkt dat er ondertussen een re-release te koop is overal ... ik weet niet of er verschillen zijn, maar deze is al zo perfect dat het me moeilijk lijkt om beter te doen zonder een drastisch nieuwe vorm te maken
Blijft toch een machtige klassieker hé.
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online