JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
De Miura komt wel van de tekentafel van Bertone, maar over wie nu precies de ontwerper is wordt tot op vandaag geruzied.vivado ferrari collection schreef:Mooie Muira. Zeer fraai model van Bertone...

Spannende tijden. Heb vandaag mijn 500ste model binnengekregen.
Alleen de vraag is welke van de drie modellen ik de eer ga geven
: Talbot, Pegaso of misschien toch de Delahaye. Foto's laten nog even op zich wachten
Maar eerst twee fraaie modellen van de Lotus Esprit. De eerste is de orginele hoekige versie ontworpen door Giugiaro en de tweede is de latere gerestylde versie van P. Stevens.
Lotus Esprit 1979 (1/43 model by Auto Art)

Lotus Esprit V8 (1/43 model by Auto Art)

Maar eerst twee fraaie modellen van de Lotus Esprit. De eerste is de orginele hoekige versie ontworpen door Giugiaro en de tweede is de latere gerestylde versie van P. Stevens.
Lotus Esprit 1979 (1/43 model by Auto Art)

Lotus Esprit V8 (1/43 model by Auto Art)

Laatst gewijzigd door jonnoT op wo 11 okt 2006 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.

nu naar de 1000 stuks

- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Marcello Gandini was in dienst van Bertone. Heeft ook de Countach en de Diablo getekent...als je bijvoorbeeld kijkt naar de Stratos kan je zo zeggen dat Guigiaro deze getekent heeft. Veel rechte lijnen net als de Lotus Esprit (mooie update trouwensjonnoT schreef:[..]
De Miura komt wel van de tekentafel van Bertone, maar over wie nu precies de ontwerper is wordt tot op vandaag geruzied.Giugiaro schijnt de lijnen te hebben getekend voordat hij Bertone verliet, waarna Gandini de auto heeft afgemaakt. Persoonlijk vind ik eerder de meesterlijke stijl van Giugiaro terug in de Miura dan de stijl van Gandini.

Gefeliciteerd met je 500ste model!

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
500ste model
Ik heb een zwak voor kleine en /of onbekende merken en mag daar graag een model van kopen. Namen als Ghia, Delage, Monteverdi, DeTomaso zijn al in de collectie vertegenwoordigd. Nu is de beurt gevallen op een merk dat meer bekendheid geniet : Talbot
De meesten zullen aan die kleine blokkendoosjes uit de jaren 80 denken, maar mijn keuze viel op één van de vroege naoorlogse modellen
Talbot Lago 4.5 (1/43 model by IXO)

Mijn vriendin vond de kleur blauw zo mooi dat ze me extra aanmoedigde om het model te kopen. Wat ik natuurlijk graag heb gedaan

Ik heb een zwak voor kleine en /of onbekende merken en mag daar graag een model van kopen. Namen als Ghia, Delage, Monteverdi, DeTomaso zijn al in de collectie vertegenwoordigd. Nu is de beurt gevallen op een merk dat meer bekendheid geniet : Talbot
De meesten zullen aan die kleine blokkendoosjes uit de jaren 80 denken, maar mijn keuze viel op één van de vroege naoorlogse modellen
Talbot Lago 4.5 (1/43 model by IXO)

Mijn vriendin vond de kleur blauw zo mooi dat ze me extra aanmoedigde om het model te kopen. Wat ik natuurlijk graag heb gedaan