F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Wat leesvoer... Dit is best wel triest.
:yawn: wat weer een slaapverwekkend lang verhaal om een puntje te maken, en deze keer niet eens zelf getypt Saint ... :shifty:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef:
:yawn: wat weer een slaapverwekkend lang verhaal om een puntje te maken, en deze keer niet eens zelf getypt Saint ... :shifty:
Valt mee, het is best de moeite waard van het lezen. :thump_up: En veel mensen vragen zich af waarom Schumacher na een seizoen als dit zou stoppen zeker met de laatste race en china in het achterhoofd. Montezemolo die Mika naast MS wilde hebben maar geblockt werd door MS en Todt en dit niet kon hebben, Kimi's precontract al in 2005, Mclaren die Kimi 60 tot 70 miljoen dollar per jaar wilde betalen tot 2009, het deel rond Rossi en het plotselinge vertrek van het halve team. En natuurlijk deel van het succes van MS wat hem nu juist Ferrari heeft uitgewerkt. Dat MS zo aan de kant gezet wordt is dan toch wel vreemd gezien zijn staat van dienst voor het team.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Heb het verhaal net vluchtig een beetje doorgebladerd, eigenlijk net zo als ik dat wel doe met de Privé en Story als ik bij de kapper zit te wachten...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

ik heb geen zin om alles te gaan lezen.
maar 1 ding staat wel duidelijk vast dat is dat schumacher normaal gezien nooit een tegenstander zoals Mika of kimi in het team wilden hebben.
reden hij wilde altijd de eerste zijn in het team en niet een nieuwkomen met zo een kwaliteiten.
dit was al in het tijdperk van benneton daarom was een een verstappen als tweede rijder, net zoals bij ferrari een Ervine , barrichello, nu wat massa betreft dit was zijn beste vriend in de f1 ook al dat felipe als test rijder voor ferrari uit kwam.
schumacher wilde heus wel door gaan met rijden maar daar ferrari niet ferrari zou zijn als ze altijd het laatste woord moesten hebben , en ja het zijn italliaanen, werdt zoals voorspeld door mij zelf, (toen ieder me uit lachte ) kimi een contract aangeboden, dit contract was niet te ontdoen want sit ging geld kosten dan, ook was het tijd voor een nieuwe naam in een ferrari die de overwinning kon brengen, dus daar schumacher het niet zag zitten zo al met een ander in ene team te zitten en zijn contract niet hoefde te verlengen heeft hij gezecht ik stop er mee op voorwaarde dat Felipe een kans krijgt van jullie en een contract krijgt voor een aantal jaartjes, en zo massa een kanst gaf om zich te bewijzen.

veel zal er overigens niet gaan veranderen bij ferrari de meeste structuren blijven behouden, hier en daar wat namen die gaan en verschuiven, maar vergeet niet de manager van massa is nicolas Todt de zoon van jean todt en dees kan ook wel eens zijn vader gaan opvolgen de ervaring heeft hij al in de F3000 kunnen opdoen in der tijd.
en met luca baldicerie zitten ze wel goed.

voor de rest zal het spannend zijn om te gaan zien wat er komend sezoen in de f1 gaat gebeuren want het zijn eigenlijk de meest grootste wissels in de f1 geschiedennis geweest, dat belooft voor 2007 :thump_up:
Jolly Club

dat schumacher normaal gezien nooit een tegenstander zoals Mika of kimi in het team wilden hebben.
reden hij wilde altijd de eerste zijn in het team en niet een nieuwkomen met zo een kwaliteiten
Schoffel je Hakkinen en Raikkonen nou serieus in het hoekje van de beginnelingen of bedoel je niet wat ik begrijp :?:

F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

neen wat ik er mee wil bedoel jolly het waren goede piloten die zich aan hem konden meten of wie weet wel beter waren.

Oie zeker geschokt om dat van me to horen , :mrgreen: :thump_up:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

F1-Racer schreef:neen wat ik er mee wil bedoel jolly het waren goede piloten die zich aan hem konden meten of wie weet wel beter waren.

Oie zeker geschokt om dat van me to horen , :mrgreen: :thump_up:
:mrgreen: ik sta versteld van je schrijven ,je stijgt wat terug in mijn achting :mrgreen: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

zal zelfs meer zeggen ik heb zelfs wat liggen van mika hakkinen :-)

Origenele cap met van hem met west reclamen van mclaren gekregen met een wedstrijd, een schaal model, en een foto van hem met zijn helm en een F1 van west tobacco waar toen een siggaretten pakje in zat juist een f1.

niet alles is zo gemakelijk als je vader voor alle teams suportert buiten uit ferrari , eerst was het benneton, williams, mclaren,Renault nu weer mclaren 2007 :wall:
boerke04

Bericht door boerke04 »

ik heb geen zin om alles te gaan lezen.
maar 1 ding staat wel duidelijk vast dat is dat schumacher normaal gezien nooit een tegenstander zoals Mika of kimi in het team wilden hebben.
reden hij wilde altijd de eerste zijn in het team en niet een nieuwkomen met zo een kwaliteiten
Dus in feite zeg je dat 't een grote lafbek was? :angel:
Afbeelding
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

neen en ja - zoals alonso en fisichella
Jolly Club

:yawn: Nou, ik heb het stukje uit hoor ....

Man man man wat een lang verhaal. Tuurlijk is er sprake van politiek, da's een conclusie die we al ver voor 1982 hadden kunnen trekken. En dat Ferrari in het middelpunt van dat gekonkel staat is ook géén nieuws, Ferrari staat tenslotte in het middelpunt van de F1.

Teambazen die dingen naar de diensten van de beste rijders en elkaar met dealtjes en voorcontracten de loef proberen af te steken zijn zo oud als de weg naar Rome, hoe die blinkende rode Ferrari in het bedrijfsmuseum van Williams Grand Prix terecht gekomen is mag tenslotte een bekend verhaal zijn :wink:

Ik vind het logisch dat een rijder van WK-kaliber een beslissend zegje heeft in wie wel of niet zijn teamgenoot wordt. Het is de juiste manier om interne chaos als met Villeneuve/Pironi, Mansell/Piquet, Senna/Prost en Albers/Doornbos :lol: te voorkomen. Had Alonso in Trulli en later Fisichella gelijkwaardige teamgenoten bij Renault, neen natuurlijk niet !

:think: Vraag is alleen, wanneer en tegen wie heeft Schumacher gezegd dat'ie Raikkonen niet als teamgenoot wil, ik kan me de beelden niet meer voor de geest halen. Waarmee ik overigens niet beweer dat 'ie het niet gezegd heeft, zie bovenstaande alinea :thump_up:

BusinessF1 is net als Racereport en Formule1 en Olav Mol's onvolprezen voor- en nabeschouwingen van de Grand Prix het zoveelste medium dat zijn bestaansrecht heeft te danken aan de populariteit van de F1. Ook dit krantje moet vol, en het liefst met een aansprekend item op de cover. Wie vertelt ons dat nu weer deze waarheid de enige juiste is :?:

Elk artikel over Schumacher was in en is in 2006 handel, en in veel van die artikelen zal best een kern van waarheid zitten. En dat Schumacher dan door politiek gekonkel aan zijn eind gekomen is, wat dan nog...

Hij is via politiek gekonkel in de F1 gekomen, na één race door zijn management naar een nieuw team geloodst en heeft alleen maar bij teams gereden die met regelmaat naar en over de groene tafel werden getrokken. Heeft Briatore en de Montezemolo als werkgever gehad...die man ligt echt niet wakker van wat samenzweerderij hoor :lol:

Sterker nog: met zijn 600 miljoen Dollar draait ie zich op het moment dat ik dit zit te typen nog eens lekker om. Hoeft om 10.00 alleen even te bellen met zijn jurist om de komst van zijn nieuwe buurman te blocken.

F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

jolly , zouden ze een buren street race houden in de zomer,

Alonso en schumacher :mrgreen:
boerke04

Bericht door boerke04 »

F1-Racer schreef:neen en ja - zoals alonso en fisichella
Alonso en Fisichella laf????

Fisichella zou een moord begaan om naast scumacher of Kimi bij Ferrari te rijden en toen Alonso bij McLaren tekende wees alles er nog op dat ie Kimi als teammaat zou krijgen, dus om nou juist die twee laf te noemen....
Afbeelding
F1-Racer
Contacteer:

Nakajima wordt tweede testrijder Williams

Bericht door F1-Racer »

De Japanner Kazuki Nakajima wordt tweede testrijder bij de Formule 1-renstal Williams.

Nakajima was afgelopen seizoen actief in de Formule 3 Euro Serie.
Hij is de zoon van voormalig F1-piloot Satoru Nakajima, die voor Lotus en Tyrell tussen 1987 en 1991 deelnam aan 74 Grote Prijzen.
Het team van Williams-Toyota voor 2007 bestaat uit de Duitser Nico Rosberg en de Oostenrijker Alexander Wurz.
De Indiër Narain Karthikeyan is eerste testrijder.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Hey zonder spelfauten :!: :mrgreen:

Zal er een Japanse autofabrikant achter deze actie zitten :think:
Gesloten