Nou, ik heb het stukje uit hoor ....
Man man man wat een lang verhaal. Tuurlijk is er sprake van politiek, da's een conclusie die we al ver voor 1982 hadden kunnen trekken. En dat Ferrari in het middelpunt van dat gekonkel staat is ook géén nieuws, Ferrari staat tenslotte in het middelpunt van de F1.
Teambazen die dingen naar de diensten van de beste rijders en elkaar met dealtjes en voorcontracten de loef proberen af te steken zijn zo oud als de weg naar Rome, hoe die blinkende rode Ferrari in het bedrijfsmuseum van Williams Grand Prix terecht gekomen is mag tenslotte een bekend verhaal zijn
Ik vind het logisch dat een rijder van WK-kaliber een beslissend zegje heeft in wie wel of niet zijn teamgenoot wordt. Het is de juiste manier om interne chaos als met Villeneuve/Pironi, Mansell/Piquet, Senna/Prost en Albers/Doornbos

te voorkomen. Had Alonso in Trulli en later Fisichella gelijkwaardige teamgenoten bij Renault, neen natuurlijk niet !

Vraag is alleen, wanneer en tegen wie heeft Schumacher gezegd dat'ie Raikkonen niet als teamgenoot wil, ik kan me de beelden niet meer voor de geest halen. Waarmee ik overigens
niet beweer dat 'ie het niet gezegd heeft, zie bovenstaande alinea
BusinessF1 is net als Racereport en Formule1 en Olav Mol's onvolprezen voor- en nabeschouwingen van de Grand Prix het zoveelste medium dat zijn bestaansrecht heeft te danken aan de populariteit van de F1. Ook dit krantje moet vol, en het liefst met een aansprekend item op de cover. Wie vertelt ons dat nu weer deze waarheid de enige juiste is
Elk artikel over Schumacher was in en is in 2006 handel, en in veel van die artikelen zal best een kern van waarheid zitten. En dat Schumacher dan door politiek gekonkel aan zijn eind gekomen is, wat dan nog...
Hij is via politiek gekonkel in de F1 gekomen, na één race door zijn management naar een nieuw team geloodst en heeft alleen maar bij teams gereden die met regelmaat naar en over de groene tafel werden getrokken. Heeft Briatore en de Montezemolo als werkgever gehad...die man ligt echt niet wakker van wat samenzweerderij hoor
Sterker nog: met zijn 600 miljoen Dollar draait ie zich op het moment dat ik dit zit te typen nog eens lekker om. Hoeft om 10.00 alleen even te bellen met zijn jurist om de komst van zijn nieuwe buurman te blocken.