You know it and we know it

Some friends of mine buy all colors of the SV as well.
Don't tease meFaultier schreef:you have 6 Murci SV and you need the other two as well.
You know it and we know it![]()
Tell me about it, with the holidays ahead ... being married with three kids ... there are a lot of gifts to buy too ... damn, didn't win Euromillions ... again ... lol.Faultier schreef:I have some big bills to pay
Ik heb hetzelfde vandaag geconstateerd, heb het model even in mijn hadden gehad mar vindt het blauw te groenig en te donker en doordat het ook niet metallic of mat is ook een beetje saai. Heb dus maar snel de mat witte versie gekocht en mijn blauwe pre-order omgezet naar de oranje LP640lambodiecast schreef: Ik heb vandaag trouwens de turquoise versie gezien in Duitsland, AutoArt (Gateway Europe) heeft een stand op de Essen Motor Show ... en de 'blauwe' stond er als hand gebouwd demo model te blinken ... vind de tint maar niets en heb bijgevolg gevraagd of mijn pre-order niet omgezet kan worden naar de rode versie, ik vind de turquoise kleur in 'real life' helemaal niets, sorry.
Je moet hem inderdaad in het echt zien om te weten of de kleur je bevalt of niet ... en ik vond het tegenvallen ... maar ik kan perfect begrijpen dat sommige mensen hem mooi vinden, smaken verschillen nu eenmaal hé.lambo schreef:Ik heb hetzelfde vandaag geconstateerd, heb het model even in mijn hadden gehad mar vindt het blauw te groenig en te donker en doordat het ook niet metallic of mat is ook een beetje saai. Heb dus maar snel de mat witte versie gekocht en mijn blauwe pre-order omgezet naar de oranje LP640
Eigenlijk was het de bedoeling om de gele Geneva wagen uiteindelijk in het museum te zetten ... maar die is gecrasht, en volgens mij nog steeds niet terug opgebouwd, de 4000e Murcielago was een oranje SV, en de allerlaatste Murcielago (nr 4099) die van de band gerold is was ... ook een oranje SV, deze is origineel naar Zwitserland gegaan, waar hij nu is weet ik niet.bugatti schreef:geel is de 'presentatie' kleur en oranje zou de kleur moeten zijn voor het exemplaar in het Lamborghini museum.
maar zoals jullie allemaal weten staat er geen LP670-4 SV in het Lamborghini museum bij de Fabriek.
Ik zal jouw eens een heel amder verhaal vertellenlambodiecast schreef:Eigenlijk was het de bedoeling om de gele Geneva wagen uiteindelijk in het museum te zetten ... maar die is gecrasht, en volgens mij nog steeds niet terug opgebouwd, de 4000e Murcielago was een oranje SV, en de allerlaatste Murcielago (nr 4099) die van de band gerold is was ... ook een oranje SV, deze is origineel naar Zwitserland gegaan, waar hij nu is weet ik niet.bugatti schreef:geel is de 'presentatie' kleur en oranje zou de kleur moeten zijn voor het exemplaar in het Lamborghini museum.
maar zoals jullie allemaal weten staat er geen LP670-4 SV in het Lamborghini museum bij de Fabriek.
Ik was vergeten of het nou de eerst of de laatste was, blijkt nu dus de eerste te zijn. Foutje bedankt.lambo schreef:Volgens mij heeft de nederlandse oranje LP670 SV nr. 00/350, check: http://spike.voila.net/LP670-4%20SV/reg ... odels.html" onclick="window.open(this.href);return false;