Die LP670-4 SV-R die in Nederland rondrijdt heb ik al meerdere keren mogen bewonderen en mogen horen!
Met de LP670-4 SV-R bedoel je deze toch hé :bugatti schreef:Ik heb de LP670-4 zelf mogen bewonderen bij Hessing, ik had er toen een half uur lang omheen staan dromen, wat een ongeloofelijk mooie auto![]()
Die LP670-4 SV-R die in Nederland rondrijdt heb ik al meerdere keren mogen bewonderen en mogen horen!
Hij staat inderdaad als SV-R op de Reiter site (die ik trouwens geprogrammeerd heb voor Hans Reiterbugatti schreef:Het mag inmiddels een Reiter SV-R genoemd worden, heeft de eigenaar zelf vertelt![]()
Is overigens dan nog unieker dan de normale SV want dit is de enige straat legale SV-R.
Dan heb je wel een van de meest onderscheidende auto's die er rondrijdenlambodiecast schreef: Blijft toch een ongelooflijk stukje marketing van Automobili Lamborghini SpA hoor, hoe je het ook bekijkt het blijft formidabel hoe ze er in geslaagd zijn om een restyle op de Murcielago voor viermaal de prijs verkocht te krijgen ... en twee later later lappen ze hetzelfde met een Roadster versie ... en nog steeds zonder een deftig dakje ... doe ze het maar eens na