JonnoT- Quattro voor Walter Rörhl

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

117ayrton schreef::D vind deze niet zo mooi dit maal ,heb vroeger veel politoys wagens gehad maar die zijn allemaal weg ,was toen nog geen verzamelaar :mrgreen:
Gelukkig voor jou komt er nog genoeg moois aan, Vic :mrgreen: :mrgreen: TVR, Jaguar, Facel Vega, Ferrari, Nog meer Maserati 8) 8)
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

O maar deze vind ik nou weer wel heel leuk. Oude schatten noem ik het, goeie aanwinst. Is dit de verrassing van je?
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Peter Parker schreef:O maar deze vind ik nou weer wel heel leuk. Oude schatten noem ik het, goeie aanwinst. Is dit de verrassing van je?
Inderdaad, Peter. Deze was het 8) en komt helemaal uit de Oekranië :P Ligt een bonk chroom onder de motorkap wat een motor moet voorstellen 8)
tom

Bericht door tom »

Gave oude Maserati, in prima staat. Bijzondere vondst!
Porsche

Bericht door Porsche »

Mooi voor die ouderdom :thump_up:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

jonnoT schreef:[..]

Inderdaad, Peter. Deze was het 8) en komt helemaal uit de Oekranië :P Ligt een bonk chroom onder de motorkap wat een motor moet voorstellen 8)
Die heeft dan een flinke omweg gemaakt van Italie, naar de Oekraine, terug naar NL. Maar maak eens een plaatje voor me van de motor. :drool:
Timo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Timo »

:shock: heel mooi en zeker voor die ouderdom :worshippy:
1/18e teller:
Nissan/Datsun/Infiniti : 242

attracing.be => Quads, buggy's, scooters & accessoires
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Ik heb een aantal modellen van het merk Top Model in de collectie. Ik vind de kwaliteit van hun modellen nogal sterk wisselend. Na een bijzonder mooie Ferrari 250MM is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan.
Onlangs won ik op Ebay een model van de Ferrari 340 America. Hoewel het model op zich er netjes uitziet, vielen de velgen zwaar tegen. De velgen zijn totaal niet afgewerkt en de restanten van het gieten zitten er nog aan. Zit niks anders op dan demonteren , schuren en opnieuw verven. :thump_down: :thump_down:

Ferrari 340 America (1/43 model by Top Model)
Afbeelding
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

jonnoT schreef:Ik heb een aantal modellen van het merk Top Model in de collectie. Ik vind de kwaliteit van hun modellen nogal sterk wisselend. Na een bijzonder mooie Ferrari 250MM is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan.
Onlangs won ik op Ebay een model van de Ferrari 340 America. Hoewel het model op zich er netjes uitziet, vielen de velgen zwaar tegen. De velgen zijn totaal niet afgewerkt en de restanten van het gieten zitten er nog aan. Zit niks anders op dan demonteren , schuren en opnieuw verven. :thump_down: :thump_down:

Ferrari 340 America (1/43 model by Top Model)
img218.imageshack.us/img218/4287/ferrari349americashw8.jpg
Is blijkbaar een kwaaltje van Top Model, heb een 365 GTB 1973, die heeft ook wat afwerkingsproblemen. Schijnt dat bij Top Model de hogere serienummers wel steeds beter worden
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Naar deze Jaguar was ik al een tijdje op zoek. Toen ik het model ook in de topic van Donkervoort zag, besloot ik er toch maar is werk van te maken. 8)

Jaguar XK SS (1/43 model by AutoArt)
Afbeelding

Binnenkort krijgt het model gezelschap van een Jaguar XK150 DHC van Dinky, die ik ook op Ebay wist te bemachtigen 8)
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

In tegenstelling tot de Ferrari nu dus weer een Top Model Jonno :wink:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Porsche

Bericht door Porsche »

Zeer mooie aanwinst :drool: ,heb dit model ooit in 1/18 van Auto Art willen kopen maar dat jaar overgeschakeld naar 1/18 :eh:
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Ferrari10flrb schreef:Schijnt dat bij Top Model de hogere serienummers wel steeds beter worden
Klopt helemaal! Ik heb nu 3 Top Models. Twee daarvan zijn redelijk nieuwe modellen, de ander is twee series ouder. Het verschil is vooral goed te zien in spuitwerk en de velgen. Jammer, want ze kosten doorgaans niet weinig..

Je Jaguar ziet er goed uit! Jammer van de blauwe kleur..voor de rest een prachtig model van AUTOart, met de sturende voorwielen. :worshippy:
Groot voordeel natuurlijk dat ze hier al een 1/18 van hadden. Even een paar keer de mal verkleinen, en je hebt een pracht model. Het motordetail (te zien aan de onderkant) is daarom ook van hoge kwaliteit. :thump_up:
jonnoT

Bericht door jonnoT »

Donkervoort schreef: Jammer van de blauwe kleur
Vind de donkerblauwe kleur juist een stuk mooier dan de kleur van jouw Jag 8) 8) Heb de XK SS is deze mooie blauwe kleur nog in een boek staan, dus is nog orginele kleur ook :thump_up:
TVR freak

Bericht door TVR freak »

Schitterende aanwinst! Ik vind dat blauw ook zeker niet lelijk, heb hem afgelopen zaterdag nog in de Louwman Collection gezien en dat blauw staat juist erg sjiek! :worshippy:
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Plaats reactie