Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Leuk dat je dat vraagt, ik krijg 'm wel een stuk erin, maar dan zal ik kracht moeten zetten om de dakplaat er in te krijgen en ik ben bang dat ik dan de boel beschadig..
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Mooi gedaan Jaap, maareh nou die zo goed is gelukt, moet je dit eigenlijk nog eens herhalen met een Minichamps coup. Dat zou pas echt super zijn en dan heeft de Bburago echt het nakijken
Ik hou het voorlopig bij deze. Als ik nog eens een TT tegenkom, misschien dat ik die dan wel ombouw.
Ik moet dan wel andere velgen hebben. Deze keer had ik ze liggen omdat ik met de R8 GT3 bezig ben.
Jaap schreef:Leuk dat je dat vraagt, ik krijg 'm wel een stuk erin, maar dan zal ik kracht moeten zetten om de dakplaat er in te krijgen en ik ben bang dat ik dan de boel beschadig..
Het wil dus niet, komt dit vaker voor??
Ja, ik krijg het dakpaneel ook niet helemaal in de "kofferruimte" vooraan.
Voorlopig blijft het paneeltje in de AutoArt-doos (dan kan ik het zeker niet kwijtspelen).
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Jaap schreef:Leuk dat je dat vraagt, ik krijg 'm wel een stuk erin, maar dan zal ik kracht moeten zetten om de dakplaat er in te krijgen en ik ben bang dat ik dan de boel beschadig..
Het wil dus niet, komt dit vaker voor??
Ja, ik krijg het dakpaneel ook niet helemaal in de "kofferruimte" vooraan.
Voorlopig blijft het paneeltje in de AutoArt-doos (dan kan ik het zeker niet kwijtspelen).