Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gaaf model . Leuk dat je hierdoor 1:43 gaat sparen . Ik hou het voorlopig nog op 1:18, maar 1:43 bespaart ruimte en is goedkoper.... dus als me kast vol is .
Naast een heleboel mooie foto's eergisteren ook meegenomen van de Rai: Chevrolet Corvette Z06 comemmorative edition en een diecast trailer erbij gekregen
Zo he, ik heb er nu al spijt van dat ik niet meer geld had meegenomen naar de Rai. Ik heb datzelfde model (de corvette) volgens mij ook in mijn handen gahad.
Ik heb ook zo het idee dat bijna ieder forumlid dat naar de Rai is geweest gewoon een model heeft gescoord daar
die corvette is echt heel mooi en die trailer erbij maakt het helemaal af.ik had geld naar de RAI meegenomen en bleef daar van 11 uur tot 11 uur en dan moet je toch eten,maar dat was zo duur dat al me geld op was
1:18 24/7 schreef:Gaaf hoor! weer een model voor mijn verlanglijstje. Je hebt deze toch zeker niet voor 30 eurie meegekregen?
Dat verschijnsel ken ik ja konden wel eens iets gemeen hebben Maar dat was idd niet voor 30 euries wordt daarom voorlopig mn beurs drukken wat betreft de verzameling
Ik heb trouwens nog gezocht naar de Mustang maar hij was er niet meer, waarschijnlijk was vrijdag gewoon te laat en zijn alle goeie deals al gedaan. Er stonden alleen nog maar standaard modellen bij Siens dus deze maar bij de andere kraam gekocht