Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie update! Heb in zandvoort ook al met die DBS in mijn handen gestaan, maar heb hem uiteindelijk toch laten staan. Heb liever een 'gewone' versie dan een filmversie, dus heb toen een MC12 meegenomen.
Deze wilde ik jullie niet onthouden
Het betreft de eerste Ford Thunderbird 1956 van Revell op 1/18 en de laatste T-bird 2002 van Maisto eveneens 1/18.Laat ons maar zeggen opa en kleinzoon T-bird .Dit was voor Ford in de jaren 50 hun visie en bijdrage tot het creeren van "The American Dream".Spijtig genoeg gaat het de laatste jaren Ford minder voor de wind >>> dixit verkoop van Aston Martin in maart jongstleden en Jaguar en Volvo staan ook al in de uitverkoop.
Hier dan de foto's
Mooi zo, gisteren terug gekomen van Barcelona en thuis bij de buren stond al een mooi pakketje uit de USA zijn opwachting te maken.
Het betreft hier de Mustang Boss 302 in Straight Vanilla van Highway61 op 1/18.
Dit is m'n eerste model van Highway 61 en moet zeggen dat het mooi gedetailleerd is (zie foto's > motor foto 4 ,en trekriempjes in't dak verwerkt op foto1).Ben er weeral content mee.
Tevens was er nog een Ford Crown Victoria Police van de LAPD van Autoart bij maar daar deze al meermaals te bekijken was bij de andere forumleden even geen fotootjes van gemaakt om het forum niet onnodig te belasten
Tim schreef:Mooi model, Highway 61 is naar mijn mening een van de meest ondergewaardeerde modellenmakers.
Wat bedoel je met trekriempjes op het dak?
Met de trekriempjes in de dakhemel bedoel ik de riempjes waarmee de dikke MCDonalds Americaan zich bij het openen van de deur uit de auto kan hijsen (zowel voor - als achterpassagier)
Ik heb nog maar 1 model van Highway 61 (Zwarte `72 Chevy Pick-up), en vind de detaillering echt heel mooi, veel dingen die werken en open kunnen!
Ik verwacht nog 2 modellen van Highway 61 (1964 Buick Riviera en 1974 Chevrolet Costum Van), kan niet wachten!