1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

Bondracer schreef:Nieuwe Eleanor 8) , vindt hem er best goed uitzien :shock:

img140.imageshack.us/img140/8325/eleanorfq8.jpg
Lelijk, niet vergelijkbaar met de "echte" eleanor. ("echte" omdat het eigenlijk ook niet de echte is, maar de meest bekende eleanor)

Alleen al die oranje lichten verpesten het hele ontwerp al. Verder is het geheel wat lomp en krachtig, terwijl de echte eleanor sierlijk en krachtig is. Nee, geen verbetering wat mij betreft.

PS - bovenstaande teksten berusten op mijn mening, het is uiteraard toegestaan om een andere mening te hebben, maar verwacht dan geen medeleven van mijn kant :mrgreen:
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Ford had zich al eens aan een verhernieuwing van de Cobra gewaagd, niet echt geslaagd helaas. Deze is ontworpen door een stel maltezers, vind hem erg! :drool: Lekker agressief en tegelijk doet 'ie toch heel veel aan het origineel denken!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leuk detail is dat ze (ook al) de fantastische LS7 motort van Corvette (...) er in gaan lepelen, dus dat is minstens 500pk en dat de auto in totaal ongeveer 1000 kg gaat wegen. Love it! :worshippy:
Jolly Club schreef:Wanneer worden er weer eens mooie 1:1's gepost in dit topic ?? :twisted:
Op die Tatra na is dit al de 3e mooie op een rij dus wat zeur je nou?
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Geen wonder dat je niet meer bij de Bank werkt, tellen kan je niet ! :mrgreen:

Dit is de eerste :drool: :worshippy:

en nou maar weer wachten op de eerste die roept dat het een shop is :shifty:
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Maken die Cobra , ziet er zeer geslaagd uit :thump_up: , maar dan wel liever met een Cobra Jet 429 motor :mrgreen:
jerico
Contacteer:

Bericht door jerico »

mooie bak, valt me wel op dat steeds meer fabrikanten een re-make maken van een succesvol model in het verleden!

maar dat bederft de pret niet voor mij, vind het prachtig... :thump_up: :mrgreen:

greetz,

jerico
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Afbeelding

... waarmee mijn aanvankelijk enthousiasme over Ford's Verve-concept ook weer danig bekoeld is :?

Godallemachtig wat een belabberde proporties...

Je moet ook heel geen sedan willen bouwen op basis van een 'supermini' :thump_down: :nuts:
rpmobilitydesign

Bericht door rpmobilitydesign »

Jolly Club schreef:www.autoweek.nl/images/800/8/509117b115a63039b0d5ec65d0b49e48.jpg

... waarmee mijn aanvankelijk enthousiasme over Ford's Verve-concept ook weer danig bekoeld is :?

Godallemachtig wat een belabberde proporties...

Je moet ook heel geen sedan willen bouwen op basis van een 'supermini' :thump_down: :nuts:
Geen nood hij is voornamelijk bedoelt voor China. Een aantal details vind ik erg geslaagd maar heel wat proporties zijn zoek. Zo is de koets bij een 0 naar 100 sprintje wat verschoven naar achteren :mrgreen:
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Zorgelijke beweging, dat soort auto's.

Ik las dat BMW hun design gaat afstemmen op de China omdat de markt daar zo groot is :snooty:
RvO

Bericht door RvO »

rsh_scuderia schreef:Ik las dat BMW hun design gaat afstemmen op de China omdat de markt daar zo groot is :snooty:
Als ze dat zouden doen, dan zal de markt in de rest van de wereld snel krimpen :nuts:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:shock: Een Ford, dacht dat het een nieuwe Lexus was :mrgreen: Voor China een prima model :thump_up: Zolang die hier maar niet komt in elk geval :angel:
Bondracer

Bericht door Bondracer »

Idd , als dit de volgende creaties van Ford worden dan stopt mijn collectie hier :twisted: wat is dit een uit proportie getrokken model. Enkel goed voor de dragstrip lijkt me .De blunders van Ford in 2007 stapelen zich op....verkoop van kroonjuweel Aston Martin......Jaguar en Volvo ook al in de uitverkoop gezet en nu dit Chop Soy-wagentje :cry:
Bondracer
rpmobilitydesign

Bericht door rpmobilitydesign »

Bondracer schreef:Idd , als dit de volgende creaties van Ford worden dan stopt mijn collectie hier :twisted: wat is dit een uit proportie getrokken model. Enkel goed voor de dragstrip lijkt me .De blunders van Ford in 2007 stapelen zich op....verkoop van kroonjuweel Aston Martin......Jaguar en Volvo ook al in de uitverkoop gezet en nu dit Chop Soy-wagentje :cry:
Bondracer
Volvo blijft gelukkig onder ford vleugels. Helaas krijgen Land Rover en Jaguar wel een enkeltje India
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

rpmobilitydesign schreef:[..]

Volvo blijft gelukkig onder ford vleugels.
En gelukkig wordt dat ook wat zelfstandiger...
Want als er toch Volvocreaties komen die, al is het maar in de verste verte, ook maar énigszins op deze Ssangyongachtige buitenproportionele UFO's lijken, is mijn Volvofieligheid ook over :thump_down:
Powersprint

Bericht door Powersprint »

De nieuwe Audi R15 Le Mans was dus inderdaad n fake :(

Dus dan maar de nieuwe Ford Focus ST

Afbeelding

bron: http://www.autowereld.com

Ook deze mag wel in 1:18 tevoorschijn komen :D
Laatst gewijzigd door Powersprint op ma 03 dec 2007 17:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Die is nep, is gemaakt als concept door gewoon iemand, niet AUDI.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Plaats reactie