Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Nou, heb er zin in. Moet 's ochtends eerst even langs Den Bosch, dus ben iets later. Even ladinkje Lego oppikken en even langs de zeepjeswinkel (Lush)... Hebben we ook badges of stickers met de forumnamen of moet ik gewoon raden? Van niet iedereen staan er nl. foto's op 't forum of op hyves...
Legodoos schreef:Nou, heb er zin in. Moet 's ochtends eerst even langs Den Bosch, dus ben iets later. Even ladinkje Lego oppikken en even langs de zeepjeswinkel (Lush)... Hebben we ook badges of stickers met de forumnamen of moet ik gewoon raden? Van niet iedereen staan er nl. foto's op 't forum of op hyves...
Ik doe denk ik mijn Volvoshirt aan, en ik heb twee van deze dingetjes:
Eentje voor mezelf, en eentje die iemand die dag kan lenen als iemand interesse heeft?
bigodino schreef:De weersvoorspellingen zeggen dat het zaterdag droog is. Als dat zo is, dan kom ik met de Scooby. Komen er nog meer leuke 1:1 modellen?
Zou een aardige gelegenheid zijn om de 124 Spider nog een keer uit te laten. Als compensatie voor het niet naar Auto Moto Italia gaan Even over nadenken.
bigodino schreef:De weersvoorspellingen zeggen dat het zaterdag droog is. Als dat zo is, dan kom ik met de Scooby. Komen er nog meer leuke 1:1 modellen?
Is die niet waterdicht dan???
Ja hoor, als je een Daihatsu een leuke 1:1 auto vindt dan zit je zaterdag goed
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
F40F50ENZO schreef:[..]
Is die niet waterdicht dan???
Ja hoor, als je een Daihatsu een leuke 1:1 auto vindt dan zit je zaterdag goed
Als het een Charade TS Special is wel. Was 1 van de eerste auto's waarin ik gereden heb na het behalen van m'n rijbewijs (mijn broer had er eentje). De driepitter klonk bij volgas een beetje als een 911...
Als het een Charade TS Special is wel. Was 1 van de eerste auto's waarin ik gereden heb na het behalen van m'n rijbewijs (mijn broer had er eentje). De driepitter klonk bij volgas een beetje als een 911...