Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bugatti Veyron schreef:Prachtig model uiteraard. Ik twijfel nog of ik 'm ga aanschaffen (in 1:18 dan). De verhalen zijn niet al te goed.
Wat is er mis met de 1:18? het geld niet waard?
Tja, de Veyron van AUTOart schijnt beter te zijn. Maar aangezien Minichamps momenteel de enige fabrikant is die nieuwe Bugatti's mag uitgeven, zit een Grandsport van Aa er niet in. En de kwaliteit van het model schijnt de prijs niet te rechtvaardigen. De Bentley's van Minichamps zijn ook erg aan de prijs, zonder echt beter te zijn dan een Aa van zo'n 100 euro. In ieder geval ga ik de Super Sport wel kopen. Die moet je als Veyron-liefhebber gewoon hebben.
Bugatti Veyron schreef:Prachtig model uiteraard. Ik twijfel nog of ik 'm ga aanschaffen (in 1:18 dan). De verhalen zijn niet al te goed.
Wat is er mis met de 1:18? het geld niet waard?
Tja, de Veyron van AUTOart schijnt beter te zijn. Maar aangezien Minichamps momenteel de enige fabrikant is die nieuwe Bugatti's mag uitgeven, zit een Grandsport van Aa er niet in. En de kwaliteit van het model schijnt de prijs niet te rechtvaardigen. De Bentley's van Minichamps zijn ook erg aan de prijs, zonder echt beter te zijn dan een Aa van zo'n 100 euro. In ieder geval ga ik de Super Sport wel kopen. Die moet je als Veyron-liefhebber gewoon hebben.
wacht gewoon tot iemand de MR Models heeft, doe ik ook
OT mooie Bugatti
bugatti schreef:wacht gewoon tot iemand de MR Models heeft, doe ik ook
OT mooie Bugatti
Vind de foto's van de blauw/oranje Veyron SS van MR nou niet echt super mooi, maar dat geld ook voor de normale Veyron in veel kleurtjes....
De one off van afgelopen kerst, dat was wel dik, maar dat komt natuurlijk met name door die mooie carbon look van dat ding.
Tijd voor een nieuwe, de Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder, wat een mond vol. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, alleen heb ik het idee dat de voorruit iets te hoog doorloopt.