Helemaal mee eensch. Vind ze errug gaaf.Jolly Club schreef:Dikke credits voor de zwarte en de rode, maar die gele kan ik niet mooi vinden...

Helemaal mee eensch. Vind ze errug gaaf.Jolly Club schreef:Dikke credits voor de zwarte en de rode, maar die gele kan ik niet mooi vinden...
achja, ik vind de gele ook niet zo mooi maarjaF40F50ENZO schreef:Helemaal mee eensch. Vind ze errug gaaf.Jolly Club schreef:Dikke credits voor de zwarte en de rode, maar die gele kan ik niet mooi vinden...
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
jaSilverarrow schreef:Mooie 8C's, vooral die zwarte! Zijn deze van M4?
ik ben ook benieuwdBert schreef:Ik ben benieuwd. Wat de kleur betreft, een Ferrari zie ik toch het liefst in 't rood.
Wat zijn die 8C's toch een mooie auto's, ik wou dat ze in 1:18 uitkwamen van een ander merk dan bburago of welly want die doen het model geen eer aan.
die zilvere komt wel hoorMr. Dj M. schreef:Jammer dat het niet mag, maar gezien de prijs maken alle niet verzamelaars je dan vaak voor gek uit. Ik snap het dus wel van je ouders![]()
De Callaway is ook de moeite waard trouwens, leuk model!
Gezien deze op Corvette basis staat, is het ook leuk om er vervolgens zo'n auto naast te zetten. Dat heb ik ook gedaan maar de Corvette van mij is zilver [-1-] [-2-], dat past minder bij de blauwe art Callaway, dus dat moet eigenlijk de anniversary worden. Voor jou zou die zilvere wel erg leuk zijn als de zilvere Callaway echt komt, mocht je interesse hebben, hij is te koop