Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ricardo schreef:Afwerking is zeer goed te noemen (tapijt, motordetail, etc.) van dit model. Zit zelf ook nog te twijfelen of ik hem binnenkort ga aanschaffen. Zal wel leuk staan bij de rest van me 3 series.
Dat is goed om te horen... Dan gaat de betaling op de bus... En dat komt de eerste BMW in 1:18 bij m'n verzameling En dan wel een zwarte
Die wagens zijn erg goed gedetailleerd alleen wanneer je een donkere kleur neemt valllen de details een beetje weg. Moet je wel eventjes op letten. Maar zeer zeker de moeite waardom om aan te schaffen. Dus met andere woorden je gaat een beetje vreemd?
kwiebje schreef:Die wagens zijn erg goed gedetailleerd alleen wanneer je een donkere kleur neemt valllen de details een beetje weg. Moet je wel eventjes op letten. Maar zeer zeker de moeite waardom om aan te schaffen. Dus met andere woorden je gaat een beetje vreemd?
Ik vond de andere kleuren maar niks... tot dat ik 'm in het zwart zag
Vreemdgaan? Nee ik heb wel meer BMW's, reken ze alleen niet echt tot m'n verzameling. Maar deze vond ik al vet in 1:1... en nu dus ook te krijgen voor een schappelijke prijs
En ik heb op een paar modellen na wel alles wat ik op Opel/GM gebied wil hebben... Dus hier en daar een mooie BMW erbij