Minichamps 1:18
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
De non-dealer versies zijn net zo duurECL schreef:Die Blower Bentley is wel mooi, maar te duur. Net zoals de nieuwe Azure, durven ze op een webwinkel zomaar 209 euro voor te vragen. Zeker omdat het een dealereditie is.
Minichamps moet even weer normaal gaan doen...

Die Blower zit in de prijsklasse van CMC en Exoto, ik geloof echt niet dat dit model hetzelfde kwaliteitsniveau heeft.Eerst het model even bekijken dan maar? De blower is geen standaard MC...
Ja, de rechten zullen bepaald niet gratis zijn.De non-dealer versies zijn net zo duur Mr. Green Denk dat Bentley zelf ook een leuke percentage opstrijkt Wink
Maar ik blijf het jammer vinden, deze ontwikkeling. Het moet wel leuk blijven.
snelheid = evenwicht
Als je kijkt naar bv. de riempjes en de afwerking van het gaas dan komt MC zeker een eind. Prijs ligt wel wat hoger gezien het feit dat het model zo goed loopt en de Bentleys nooit de goedkoopste waren zoals Rico ook al aangeeft. Qua aantal gebruikte onderdelen komen ze ook aardig in de richting trouwens. Het is geen CMC maar ook verre van een normale MC.ECL schreef:Die Blower zit in de prijsklasse van CMC en Exoto, ik geloof echt niet dat dit model hetzelfde kwaliteitsniveau heeft.Eerst het model even bekijken dan maar? De blower is geen standaard MC...
Edit: aantal acties per model is aardig hoog, onderdelen toch wat minder zag ik nu in de folder. Daar komt CMC vaak toch wel 3 a 4 keer zo hoog uit.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- rpmobilitydesign
- Schaal: 1:18
Audi RS4 blauw metallic, en RS4 Avant rood metallic zijn verschoven naar September (was Augustus)
bron: http://www.minichamps.de/default.asp

bron: http://www.minichamps.de/default.asp
- skyline_fanatic
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
heel leuk,maar is dit niet meer iets voor privé-collectie's?Kyoshofan schreef:Kwam ik tegen op MP voor maar 54 eurii![]()
img146.imageshack.us/img146/7343/ford1dc8.png
img146.imageshack.us/img146/668/fordto3.png
img146.imageshack.us/img146/4871/ford2ge4.png