Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik had 2 weken geleden die clio rs op nalevering besteld, en hij was er sneller dan verwacht, vorige week al:D
Alleen ga ik hem in Mei ophalen, en tot die tijd blijft die in de vitrine bij de renault dealer
Eindelijk heb ik eentje te pakken gekregen !! Geen Vitesse maar een Norev ik geloof dat dit een heruitgave is. Want het is nog een recente dealerverpakking. De Renault 5 Alpine ! Natturlijk schaal 1:43 , maar van Norev. Hij is vertrokken vanuit Nederland. Een foto :
Ik kan geen foto's van mijn Clio RS en Benetton op het forum zetten doordat men pc op men kamer van bij men pa stuk is , iets met de voeding maar mijn nonkel kan het repareren ! Maar zodra hij weer werkt krijg je mij eigen foto's te zien !
Hallo Bjorn, 'k ben hier pas aangekomen dus nog niet de tijd gehad om alles te bekijken , maar ben wel onder de indruk van je gevarieerde verzameling (en website)....
zow jij hebt de alpine al
kun je even wat meer gedetailleerde foto's voor me maken? macro functie op de kodak?
wil hem ff keuren van heel kortbij en als i mij bevalt wil ik er ook wel 1tje
Droes schreef:zow jij hebt de alpine al
kun je even wat meer gedetailleerde foto's voor me maken? macro functie op de kodak?
wil hem ff keuren van heel kortbij en als i mij bevalt wil ik er ook wel 1tje
Model is nog maar bestelt van gisteren ! Zodra hij binnen is plaats ik detail foto's
Weer een updateje. Heb vandaag nog eens een 1:18 gekocht in de TAM. De Renault 12 Gordini in 1:18 van Solido. Vind het echt een heel mooi model en ik vind dat ik hem voor 25 euro niet mocht laten liggen.