Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
FordMustangGT schreef:Nu heb ik de foto's kunnen bekijken, blijft een mooie wagen
Klopt het dat jouw model zijn linkervoorwiel optild? Want dit heb ik ook bij het precies zelfde model, alleen dan wit en dus niet de Bullitversion, van ERTL.
Niet direkt opgemerkt maar nu je me er op attent maakt , idd er zit een verschil op
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Weer een mooie update Guy! Deze zie je niet al te vaak in deze uitvoering voorbij komen. Het zijn meestal toch de politie uitvoeringen die de toon slaan. Maar deze FBI ziet er lekker clean uit, mooi hoor
Montezemolo schreef:Mooie aanwinst Guy maar wat maakt deze tot FBI ?? zit er nog iets speciaals op ??
Montezemolo
Het interieur is deze van de Police-uitvoering (speaker-phone-installatie + hendels binnen aan de A-stijlen van de voorportieren) voor de rest is het exterieur gelijk aan de burgerversie , wat hem dan uiteraard geschikt maakt voor undercover-werk.
gr Guy
@Tom en K-Fan , dank voor jullie reaktie op m'n foto-onderschrift , mijn vrouwtje heeft deze voor me gemaakt
Mooie crown viccie heb je daar, ik wil zelf nog graag een NYPD versie voor mijn collectie, (maar dan wel met stormram voorop )
Deze undercover versie die je hebt, is die ook in het zwart verkrijgbaar? lijkt me ook stoer
Mooie crown viccie heb je daar, ik wil zelf nog graag een NYPD versie voor mijn collectie, (maar dan wel met stormram voorop )
Deze undercover versie die je hebt, is die ook in het zwart verkrijgbaar? lijkt me ook stoer
Groeten
GT500KR
@GT500KR
Yep in't zwart is deze ook verkrijgbaar , komt er hier vroeg of laat ook nog