LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
lambodiecast

Re: LamboDieCast - 27 dec : 1/18 LP670-4 China Edition p83

Bericht door lambodiecast »

lambo schreef:Twijfel nog tussen aanschaf blauwe versie en deze zo laten of aanschaf oranje en 2e hands blauwe voor het onderstel en de wielen, wat lijkt jou mooier?
Ik zal zelf altijd een volledig origineel model houden, en eender welke aanpassing op een 'dubbel' uitvoeren, je weet nooit dat in de toekomst net dat model dat je aangepast hebt geld waard kan worden. Nu ik koop mijn modellen niet met de bedoeling ze ooit nog eens te verkopen ... maar je weet nooit hé, er kan van alles gebeuren in de toekomst. Persoonlijk vind ik de vijfspaaks velgen mooi onder eender welke kleur ... maar ik moet ook toegeven dat het blauw niet op kan tegen het oranje, dus de velgen van de blauwe onder de oranje is perfect denk ik.
Faultier schreef:what have you done to the white Murci :shock:

oh and thanks Mark :evil: :P .....the yellow Lp640 now got me so hooked that my black pussycat might not be the last model of the year.
You and your convincing photos :angel:
I didn't take my white Super Veloce apart ... that was someone else ... I don't have the nerve to do that to a €100 model :oops:
As for the yellow LP640 ... it is stunning ... you should get it you know ... conclude the year with a Raging Bull, wouldn't that be nice ?
You can always say it was my fault :cool:

Net nog even wat fotootjes door de fotosoep gehaald ... natuurlijk heb ik ook de China Edition gekocht van AutoArt :
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Voor mij persoonlijk zeker niet mijn eerste keuze als ik maar één of twee kleurtjes zou kunnen gekocht hebben, maar hij hoort er gewoon bij.
Mark
Afbeelding
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Maarten Mercedes
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Vuilniszakkengrijs op een Murcielago is ook wel erg fraai :worshippy:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Paul M

Bericht door Paul M »

Gaat wel erg snel met de SV's hier :worshippy: :worshippy:
Heb je nu alle kleuren?

Groet,
Paul
lambodiecast

'vuilzakkengrijs' ... die had ik nog niet gehoord ... schitterend gewoon ... dat ga ik eens gebruiken als ik de eigenaar van een LP640 in deze kleur nog eens tegenkom ... effe kijken hoe hij reageert :lol: :lol:

Er zijn momenteel acht kleuren beschikbaar, ik heb er al zes van ... maar de blauwe (turquoise) vind ik absoluut niet mooi, ik had hem al wel besteld, maar gelukkig kunnen veranderen in de rode ... en die is fenomenaal mooi :drool:
Nu is er ook nog eentje in Verde Sandag, een licht groene tint ... maar op de ene foto ziet die er echt lekker uit, op de andere foto trekt het op niet veel ... dus die wil ik 'in real life' zien voordat ik hem eventueel koop.

Volgend jaar komen de drie andere kleuren van de Murcielago LP640 nog (zwart, oranje en groen - Verde Ithaca in dit geval, wat héél mooi is) en de Gallardo LP570-4 Superleggera die ik op dit moment alleen in Verde Ithaca besteld heb ... zoals hij in Geneva stond dus, er komen nog andere kleuren, maar ik ben er nog niet uit welke ik zou kopen. Er zal waarschijnlijk ook wel een Aventador LP700-4 van AutoArt komen volgend jaar, dus die zal ook zeker gekocht worden en ik hoop op enkele klassiekers zoals de Countach en Miura van Kyosho en AutoArt ... ik zal al maar beginnen sparen zeker :oops:
Mark
Afbeelding
Driver-X

Bericht door Driver-X »

Wordt het niet eens tijd voor een foto van de 6 stieren samen?? :P
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Dat grijs in combinatie met oranje staat deze bolide ook zeer fraai; goede kleuren combo :thump_up:
lambodiecast

Driver-X schreef:Wordt het niet eens tijd voor een foto van de 6 stieren samen?? :P
Ik zal dit nog even overtreffen :
Afbeelding
(achter een link met thumbnail omdat de foto 900x600 is ipv de toegelaten 800x600, sorry)

10 stuks in totaal, de achterste rij is van MR natuurlijk (2x R-SV, China Edition en glanzend wit) dan vooraan vijf AutoArt modellen en de oranje Norev versie (de oranje met het kleine SV logo op de deur is van Norev ... toen ik deze foto nam was mijn rode AutoArt nog niet aangekomen, dus ik kan opnieuw beginnen)

Als je even naar de site gaat LAMBOdiecast kan je in de header de vijf AutoArts zien, netjes op een rijtje met de deuren open, best wel een knap shot vind ik zelf (de header is te groot om hier te posten, breder dan 800px)

In elk geval iedereen bedankt voor de reacties, ik heb nog enkele modellen waar ik de foto's nog van moet bewerken, maar mijn laatste aanwinst voor 2011 was de oude 1/18 AutoArt Murcielago 6.2 in Giallo Orion, volledig nieuw in de doos voor €50 kunnen kopen ... als je die naast de LP640 zet zie je perfect hoe AutoArt geëvolueerd is over de jaren ... vergelijkende foto's volgen.

Ik ga geen lijstje neerschrijven met alle modellen die ik in 2011 gekocht hebt, maar laten we zeggen dat het er véél te véél waren :oops:
en voor 2012 heb ik ook al een mooi lijstje :
1/18 AutoArt Lamborghini Murcielago LP640 - Nero
1/18 AutoArt Lamborghini Murcielago LP640 - Arancio
1/18 AutoArt Lamborghini Murcielago LP640 - Verde
1/18 AutoArt Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera - Verde (ik heb deze nog maar in één kleur besteld ... ongelooflijk hé, wat een discipline van mij hé :angel: )
1/18 AutoArt Lamborghini Countach LP400 - Giallo
1/18 AutoArt Lamborghini Countach 25th Anniversary - Argento
1/18 AutoArt Lamborghini Aventador LP700-4 - kleur weet ik nog niet, even zien waarmee AutoArt voor de dag komt.
1/18 Kyosho Miura SVJ - Argento (als hij er ooit komt natuurlijk)
1/18 Kyosho Countach Walter Wolf - Blue (met de nieuwe buitenspiegels)
1/18 MR Aventador LP700-4 - Matte black, special for Raceline (ik weet het, véél te duur, en waarschijnlijk zal AutoArt hem ook maken ... maar dat wist ik toen nog niet :cry: )

ik dacht dat AutoArt ook een 1/18 Countach Quattrovalvole ging maken ? Als die er komt zal die natuurlijk ook op het lijstje komen ... dus in totaal al minstens 10 modelletjes ... ik zal maar nog wat meer uurtjes 's avonds werken zeker :doh:
Mark
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Het begint in ieder geval met ambitie om te verzamelen en voor volgend jaar ziet dat er ook wel weer goed uit.
Zolang Lamborghini komt met speciale modellen, weet je zeker dat er vanuit Autoart ook genoeg te koop zal zijn ;-)
Faultier

Bericht door Faultier »

yap its only your fault.
Hope the DHL-Man comes tomorrow :cry:

Thanks for the overview-shot and I´m already looking forward to your additions in 2012.
I already know there will be some strange ones just like the tractor :lol:
Bye
Faultier
lambo

Bericht door lambo »

lambodiecast schreef: 1/18 AutoArt Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera - Verde (ik heb deze nog maar in één kleur besteld ... ongelooflijk hé, wat een discipline van mij hé :angel: )
Kijken of de discipline blijft als de foto's van de andere kleuren verschijnen op het internet :lol:
Afbeelding
lambodiecast

Re: LamboDieCast - 30 dec : Lamborghini gadgets p83

lambo schreef:Kijken of de discipline blijft als de foto's van de andere kleuren verschijnen op het internet :lol:
Het is al om zeep ... ik heb beslist om minstens de oranje er nog bij te nemen, kan ik een mooi rijtje in dezelfde kleuren neerzetten : Gallardo, Gallardo Superleggera, LP550-2 Balboni, LP570-4 Superleggera.
Faultier schreef:I already know there will be some strange ones just like the tractor :lol:
Strange Lamborghini ... who me ? You are kidding right ? :doh:

Kijk hier maar even naar :
1/64 Sleutelhanger van AutoArt (ik heb hem al even, maar nog geen foto's van gemaakt)
Afbeelding

En mijn kerstcadeautjes van mijn vrouwtje :
1/72 USB stick van 4gb in de vorm van een Lamborghini Murcielago LP640 :
Afbeelding

en deze 1/43 optische, draadloze muis / Lamborghini Reventon :
Afbeelding

Toch toffe dingetjes hé, het is eens iets anders ... :dance:
Mark
Afbeelding
lambodiecast

Re: LamboDieCast - 30 dec : Murcielago 6.2 in 1/18 p83

Mijn laatste aankoop van 2011 was de originele Lamborghini Murcielago versie door AutoArt in 1/18 gemaakt in Giallo Orion ... een perfect model om het rijtje LP640 en LP670-4 Super Veloce in deze kleur te vervoegen. En dit was ook de kleur die in 2001 door Lamborghini gebruikt was in hun persmap ... dus ik had hem eigenlijk al jaren moeten hebben :oops:

Maar nu na enkele dagen zoeken vlakbij gevonden, nieuw in de doos voor maar €50 ... daar heb ik niet te lang over moeten nadenken eerlijk gezegd ... bij deze dus :
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Ik heb nog enkele fotootjes van de drie generaties bij elkaar, dus later nog wat vergelijkende beelden ...
Mark
Afbeelding
Driver-X

Bericht door Driver-X »

Lekker triootje! :D :P
Afbeelding
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Ik vind dit toch wel de mooiste Murcielago :thump_up:

Bij dit exemplaar blijven de deuren mooi omhoog staan, bij mijn model hangen ze op half 7 :cry:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Jeffrey1985
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Jeffrey1985 »

Mooie afsluiter van 2011 :thump_up:
Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 :idea:

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
Plaats reactie