Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Na een lange zoektoch eindelijk Norev's Audi A4 Avant in de verzameling kunnen toevoegen. Ook een setje emergency van Norev gekregen, helaas maal 2. De persoon had me een ander setje moeten sturen. Ook een 3-tal nieuwe Welly's, een Alfa en 2 BMW's.
tom schreef:Misschien even stoppen met modelauto's per kilo te kopen en een nieuwe camera aanschaffen?
gisteren was betaaldag plus heb nog tegoedbonnen voor een shoppingcentre ter waarde van 200 euro liggen... ik heb zo het idee dat ik wel een camera kan vinden
Wat ik daarvan ken is de LT (in een rare kleur groen metallic die ze toen op vrijwel elke Siku smeerden?), de 480ES, de Skoda en de Traction. Leuke modellen, wel.
tom schreef:Die tekstjes werken toch niet zo goed...
Wat ik daarvan ken is de LT (in een rare kleur groen metallic die ze toen op vrijwel elke Siku smeerden?), de 480ES, de Skoda en de Traction. Leuke modellen, wel.
De LT is in een aantal varianten geweest. Dit is de variant met het hoge dak, die als ambulance en als camper op de markt kwam. De mijne is een ambulance. Ik had al een camper. De groene is een "lage" variant