Het is alweer een lange tijd geleden dat ik wat te melden had. Ik moest terug zoeken naar de derde sub pagina van deze topic.
De hoogste tijd dus.
Enige tijd geleden had ik melding gemaakt van dit model. De Spyker uit 2006 waar Jeroen Bleekemolen mee reed op Spa Francorchamps.
Matt reageerde hierop dat er enige "foutjes" zaten op dit model. En aangezien Matt dit model ook gaat nabouwen kon hij mij wel van de nodige decals voorzien. Nou Matt wederom bedankt en zoals je ziet het is prima gelukt.
Ik zou zeggen, zoek de verschillen.....
En dan heb ik nog 2 modellen die ik vervangen heb. Dit is de al eerder genoemde Austin Healy uit 1953 waarvan de kleur niet goed bleek te zijn. Dit is dan de juiste kleur.
En de volgende vervanger is de Porsche 911 carrera RSR waar Gijs van Lennep Le Mans mee reed in 1975. Hiervan had ik al een model maar die heb ik vervangen door deze van Minichamps.
Het oude model ga ik gebruiken voor een ombouw.
Dan een paar nieuwe (voor mij althans). Ze zijn al weer eerder voorbij gekomen (bij Matt onder andere). Maar dat maakt niet uit dacht ik zo.
De eerste is de A1 Lola van team Nederland waar Jeroen Bleekemolen mee reed in 2008.
Dan is dit de Alfa Romeo GTAm van Rob Slotemaker uit 1970. Hij heeft hiermee op Zandvoort gereden.
En dan de voorlopig laatste F-1 bolide van Christijan Albers. De Spyker F8-Vll waar hij in 2007 de pitstraat mee onveilig maakte. Maar wel een heel mooi Minichamps model.
En dan een wel hele speciale. Dit is een handgemaakt model van de Ferrari 250 GTO waar Frits Kroymans hier en daar historische races mee rijd. Dit model is in een oplage van 60 gemaakt en dit is nummer 10. En hij is toch MOOOOOIIII
en de echte
En dan als laatste (voor nu) een uitbreiding op mijn Zandvoort verzameling. Dit is de Masarati 250 F waar LuigiMusso (I) in 1955 derde mee werd.
Nou dat een hele update dacht ik zo. Maar het zal niet de laatste zijn.
Dus tot ziens..
-Gerben-