Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ben Roger Moore niet tegen gekomen Maar hij reed inderdaad in een P1800
Is van (ver) voor m'n tijd maar toch associeer ik deze Volvo meteen met Simon Templar.
Off-topic: Vind dat nog leuk, die oude series Die konden ze beter wat meer heruitzenden i.p.v. van al dat Reality spektakel, maar ja, dan hadden we niet zoveel tijd om hier 't één en ander bij te houden hè...
ik mag graag modellen hebben die je niet zoveel tegen komt. Het forum zak in elkaar van de DOME S101 Maar ik denk dat de onderstande Dome niet in veel collectie staat. Het is de conceptcar DOME Zero uit 1978
Leuke aanwinst die Dome. In die tijd tekenden ze auto's echt met een lineaal
Dome heeft in 1979 zijn eerste raceauto naar Le Mans gestuurd, die qua vormgeving was geïnspireerd door dit ding. Om commerciële redenen noemden ze hem toen ook Dome Zero.
Weer een aparte aanwinst. Zie nu ook waar de Lambo Countach zijn lijnen weg heeft. (of is het andersom ) De Volvo ziet er inderdaad ook leuk uit. Zoals al gezegd is reed de Saint ook in een witte. Volgens mij heeft jou model ook nog de juiste velgen
Jaguar XK150 DHC ( 1/43 model by Dinky)
Ik was al een tijd op zoek naar een betaalbare Jaguar XK150 en heb die dan eindelijk op Ebay kunnen bemachtigen. De XK 150 vind ik de mooiste versie uit de XK serie. De lijnen zijn vloeiender wat een rustiger beeld geeft.
Jensen FF (1/43 model by Politoys)
Van Jensen worden niet veel modellen gemaakt of ze zijn erg prijzig. Maar het is weer zo'n klein merkje waar ik graag een model van wilde hebben en het is een brok klassieke model techniek van Politoys geworden
TVR T350 C (1/43 model by Spark)
In mijn zoektocht naar een Maserati 3500 GT Spyder Vignale, kwam ik deze TVR T350 C bij dezelfde verkoper tegen en heb het model voor een zacht prijsje gewonnen
Politoys maakt mooie zaken. Soms van die unieke stukjes miniatuur ertussen. En het is een goed gelijkend model geworden, wellicht wat grof. Mooie update, al die modellen zijn leuk!