LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 15 jan : 1/18 Murcielago Roadster p85
Zwart blijft toch klassiek mooi op deze wagens ... en op de nieuwe Aventador is de mat zwarte tint blijkbaar ook weer héél populair heb ik vorige week opgevangen.Maarten Mercedes schreef:Prachtige Murcielago weer
De e-Gear versnellingsbak was een optie, maar nooit standaard hoor ... deze glimmende bol met een zesbak onder was de basis ... en als je een ring droeg aan je rechterhand bleef hij echt niet zo mooi glanzen ... heb ik van horen zeggen hémuppiemaster schreef:Weer hrrl mooi maar was de 6.2 niet met een flipper schakelbox????

Mooie aanwinst, nu wachten op de foto's van de blauwe Diablo SV 

- lambodiecast
Dank je ... hij zou onderweg moeten zijn vanuit Duitsland, dus ik hoop hem in het weekeinde 'vast te kunnen leggen' ... aankoop nummer 3 van 2012 en gelijk eentje waar ik al lang naar zocht ...lambo schreef:Mooie aanwinst, nu wachten op de foto's van de blauwe Diablo SV

Heb net een mail van Calsito ontvangen waarin vermeld dat er een oplage van 50 stuks wordt geproduceerdlambodiecast schreef: De Aventador heb ik ook zien staan ... bijna besteld, maar ik heb de focus meer op 1/18, dus toch niet gekocht uiteindelijk ... en nu ga ik hem binnenkort op 1/18 hebben ... 1 of 1 speciaal voor mij gemaakt

319 euro +19%

en deze op 25 stuks
299 euro +19%

Deze blauwe kleur vind ik echt super passen bij een lamborghini. Dus ik zou gaan voor de blauwe :p
Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
Begonnen in september 2011
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ze kosten wat, maar dan heb je ook wat. Wat een heerlijke modellen
Ze zijn wel heel erg mooi, moeilijk kiezen.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- lambodiecast
Inderdaad, dat wist ik van MR al ... maar de mijne komt niet van Calsito maar wordt volledig custom made ... zal niet identiek zijn aan die van Calsito natuurlijk, dat mag niet ... maar in mijn ogen nog net iets mooier.dave.r schreef:Heb net een mail van Calsito ontvangen waarin vermeld dat er een oplage van 50 stuks wordt geproduceerdlambodiecast schreef: De Aventador heb ik ook zien staan ... bijna besteld, maar ik heb de focus meer op 1/18, dus toch niet gekocht uiteindelijk ... en nu ga ik hem binnenkort op 1/18 hebben ... 1 of 1 speciaal voor mij gemaakt![]()
319 euro +19%

- Mr. Dj M.
Costum made, dat mag wat kosten... 

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 26 jan : 1/18 Diablo SV p86
Deze is aangekomen uit Duitsland ... ik ben er al lang naar op zoek, en eindelijk voor een zeer mooie prijs kunnen kopen ... waarschijnlijk omdat de originele doos niet meer voorhanden was, maar dat kan de pret niet drukken voor mij, ik heb toch maar netjes de blauw metallic Lamborghini Diablo SV van AutoArt in 1/18 op de kop kunnen tikken :

Een oudje, maar in deze kleur gewoon schitterend. Ik heb de zwarte sinds hij op de markt gekomen is, maar in dit blauw metallic ziet hij er toch nog net iets beter uit

Een oudje, maar in deze kleur gewoon schitterend. Ik heb de zwarte sinds hij op de markt gekomen is, maar in dit blauw metallic ziet hij er toch nog net iets beter uit

-
- Moderator
Eensch 
In het blauw is hij nog veel machtiger.
Blauw staat menig automobiel veel beter, maar dat is mijn onbescheiden mening
Ik moet eerlijkheidshalve ook zeggen dat ik die maffe, over de toppers Diablo nog steeds zeer kan waarderen.
Lekker hoekig, lekker ruig; zoals een Lambo voor mij moet zijn

In het blauw is hij nog veel machtiger.
Blauw staat menig automobiel veel beter, maar dat is mijn onbescheiden mening

Ik moet eerlijkheidshalve ook zeggen dat ik die maffe, over de toppers Diablo nog steeds zeer kan waarderen.
Lekker hoekig, lekker ruig; zoals een Lambo voor mij moet zijn

Volgens mij heb je binnekort alle lamborghini's die door AA zijn gemaakt, je bent in ieder geval in razend tempo de ontbrekende stieren aan het aanvullen.
En natuurlijk weer een prachtige aanwinst en dito foto's
En natuurlijk weer een prachtige aanwinst en dito foto's

- lambodiecast
Dank voor de snelle reacties ... ik moet inderdaad toegeven dat deze Diablo SV in het blauw echt wel mooi is.
Mijn volgende zoektocht is naar de zwarte Diablo Roadster ... ik weet dat hij bestaat, maar hij komt zo goed als nooit op de markt merk ik ... geduld, ik zal hem ooit wel vinden, net zoals de gele Diablo GTR, ik heb de zwarte al, maar de gele is de kleur van de pers map, dus die zou ik graag hebben.
Het blijft een verslaving vrees ik
Mijn volgende zoektocht is naar de zwarte Diablo Roadster ... ik weet dat hij bestaat, maar hij komt zo goed als nooit op de markt merk ik ... geduld, ik zal hem ooit wel vinden, net zoals de gele Diablo GTR, ik heb de zwarte al, maar de gele is de kleur van de pers map, dus die zou ik graag hebben.
Het blijft een verslaving vrees ik

Mooie aanwinst weer. Wat heb ik staan kwijlen toen ik de Diablo voor het eerst in het echt zag op de Autorai.