Nou kom op dan! Ik kijk er al twee weken naar uitFerrarifan schreef:Bedankt voor de leuke reacties mensen. Binnenkort een keer een paar groepsfoto's

Nou kom op dan! Ik kijk er al twee weken naar uitFerrarifan schreef:Bedankt voor de leuke reacties mensen. Binnenkort een keer een paar groepsfoto's
Bedankt! De NART versie moet hier ook nog eens komen, maar meestal gaan modellen die ik nog niet heb VOOR varianten op modellen die ik al heb, dus zal nog wel even duren.afcawooz schreef:Heel gaaf kwartet. Mooie foto's ook!
Ik heb ze zelf ook alle vier, alleen dan in andere kleuren. De 275 GTB is mijn favoriet. Ik wil zelf nog een keertje die NART versie aanschaffen. Maar zoals je weet zijn ze behoorlijk aan de prijs.
Heb je gelijk in!Ferrarifan schreef:Bedankt! De NART versie moet hier ook nog eens komen, maar meestal gaan modellen die ik nog niet heb VOOR varianten op modellen die ik al heb, dus zal nog wel even duren.afcawooz schreef:Heel gaaf kwartet. Mooie foto's ook!
Ik heb ze zelf ook alle vier, alleen dan in andere kleuren. De 275 GTB is mijn favoriet. Ik wil zelf nog een keertje die NART versie aanschaffen. Maar zoals je weet zijn ze behoorlijk aan de prijs.
Ik daag je uit ook even een groepsfoto te maken van jouw 4 modellen in jouw eigen kleuren, lijkt me gaaf