Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Jolly Club

Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic

Bericht door Jolly Club »

Zolang er lieden zijn die vijf tientjes willen neerleggen voor een Golf Cuntry valt er voor Rutte II nog genoeg te bezuinigen. :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Maarten Mercedes
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Jolly Club schreef:Zolang er lieden zijn die vijf tientjes willen neerleggen voor een Golf Cuntry valt er voor Rutte II nog genoeg te bezuinigen. :mrgreen:
Wanneer komt er een like-knop op het maf :lol:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Basselijn

Bericht door Basselijn »

Maarten Mercedes schreef:
Jolly Club schreef:Zolang er lieden zijn die vijf tientjes willen neerleggen voor een Golf Cuntry valt er voor Rutte II nog genoeg te bezuinigen. :mrgreen:
Wanneer komt er een like-knop op het maf :lol:
:thump_up: surrogaat like :P
Afbeelding

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
goededag

Bericht door goededag »

Driver-X schreef:
goededag schreef:
Driver-X schreef:Of misschien eens wat anders dan een Opel of VW... :thump_down:
Er worden ook zoveel opels gemaakt, vooral door Otto, die hebben er al 0 gemaakt
En VW, er zijn inderdaad wel aardig wat VW's gemaakt. Maar je hebt er ook veel liefhebbers voor. Welk merk stel jij dan voor??? Zet dat er dan bij.

@Elcamino: Ik ook, net als de Golf cabrio en de Astra F

Oei....op de teentjes getrapt... :wink:

Opels zijn er misschien nog niet veel, maar VW is al helemaal uitgekauwd door meerdere fabrikanten.
En er zijn wel liefhebbers voor VW, maar om nou elke uitvoering uit te gaan brengen... de meesten worden toch weer verbouwd met bumpers en velgen e.d.
En ik snap best dat het nodig is voor de finacieën.

Ik zou liever zien dat ze andere merken en types uitbrengen die niet uitgebracht worden door de fabrikanten.
En de merken?
Ik zou persoonlijk wel wat meer 1:18 Mazda modellen zien, en dan de oudere types, en zo zijn er nog wel veel meer merken die ik graag zou zien, maar om die nou allemaal op te noemen.
Dat valt ook wel weer mee :lol: Als je alleen VW had gezegd, had ik verder niets gezegd. Maar ik snapte je opmerking van Opel niet helemaal. En ik geef toe, Het is jammer dat er zo weinig saabs, volvo's en oude japanners uitkomen. Wat het zijn prachtige wagens, maar om dan te zeggen dat er teveel Opels uitkomen :eh:, En het punt is ook, er zijn gewoon veel minder liefhebbers voor. Neem nou als voorbeeld de CRX van Autoart. Prachtige wagen, Maar ik zie hem eigenlijk nooit voorbijkomen
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

goededag schreef:Neem nou als voorbeeld de CRX van Autoart. Prachtige wagen, Maar ik zie hem eigenlijk nooit voorbijkomen
Als we het alleen over de CRX hebben, dan is dat denk de "verkeerde".
Persoonlijk vind ik het gemaakte type door Autoart veel minder boeiend dan de opvolger, die al dan niet gepimpt hier veel is verkocht. Die bestond echter al in 1:18...

Ik ben het echter ook met jullie eens over het feit dat er nog genoeg Japanners zijn om uit te brengen. Volkswagen mag dan vaak vrij saai zijn, het verkoopt wel en er zijn dus genoeg mensen die hun auto wel op schaal willen. Als we naar liefhebbers kijken, zijn het vooral de tuners die het merk aanschaffen. Een paar extra exemplaren op schaal om aan te passen, dat gebeurd best vaak, dat krikt lekker de verkopen op. Bedrijfstechnisch gezien is het dus een goed idee.....
Wat mij betreft mag er nog één Golfje bij. Die Country is namelijk gewoon heerlijk fout :mrgreen: :thump_up:
elcamino

Bericht door elcamino »

VW GOLF W12 :mrgreen:

Afbeelding

passat r36

Afbeelding
OTF'er

Bericht door OTF'er »

"pour ceux qui aiment l'ultra limite, sachez que le Musée Audi vient de recevoir une RS2 Rouge limitée a 48 pcs également..."
Zoals er van de S8 een speciale editie voor het Audi Museum gefabriceerd is, zou er van de RS2 Avant ook een versie in het rood bestaan, gelimiteerd op 48 stuks.
Afbeelding
coolpappa04

Bericht door coolpappa04 »

Mr. Dj M. schreef:
goededag schreef:Neem nou als voorbeeld de CRX van Autoart. Prachtige wagen, Maar ik zie hem eigenlijk nooit voorbijkomen
Als we het alleen over de CRX hebben, dan is dat denk de "verkeerde".
Persoonlijk vind ik het gemaakte type door Autoart veel minder boeiend dan de opvolger, die al dan niet gepimpt hier veel is verkocht. Die bestond echter al in 1:18...

Ik ben het echter ook met jullie eens over het feit dat er nog genoeg Japanners zijn om uit te brengen. Volkswagen mag dan vaak vrij saai zijn, het verkoopt wel en er zijn dus genoeg mensen die hun auto wel op schaal willen. Als we naar liefhebbers kijken, zijn het vooral de tuners die het merk aanschaffen. Een paar extra exemplaren op schaal om aan te passen, dat gebeurd best vaak, dat krikt lekker de verkopen op. Bedrijfstechnisch gezien is het dus een goed idee.....
Wat mij betreft mag er nog één Golfje bij. Die Country is namelijk gewoon heerlijk fout :mrgreen: :thump_up:
mee eens omtrent de crx, het moet gewoon de golf gti of opel gsi killer zijn ,nl de V-tec versie die ze moeten uitbrengen :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Ene als er dan toch een opel moet komen, dan zonder twijfel deze wel in 1/18!
omega lotus
:drool: :drool: :drool:
Afbeelding
deze mag ook wel
vectra 2000 16V, ooit mee gereden en dit ding ging als een pijl!!!
Afbeelding
Afbeelding
bodi

Bericht door bodi »

Ook eens met de crx en vooral de vtec, woonde vroeger dichtbij honda in gentse kanaalzone en vaak staan naar kijken in al zijn kleuren :D
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Fijne Grande Pforno 1.4tJet Sport
En ander fijn Italiaans spul, mag Otto best maken. :ja:

Met name de leuk, enigszins sportieve auto, vind ik het handelsmerk van Otto.
Boskov

Bericht door Boskov »

Voor maart is de RENAULT 8 Gordini 1300 in 1:12 ook te bestllen...ditmaal in het wit in een oplage van 500 stuks.
Volgens mij komt er ook een Renault 5 Laureate (1:18) uit in maart.

Nice!!!

http://www.otto-models.com/index.php/fr ... ail&id=188
Driver-X

Bericht door Driver-X »

goededag schreef:
Dat valt ook wel weer mee :lol: Als je alleen VW had gezegd, had ik verder niets gezegd. Maar ik snapte je opmerking van Opel niet helemaal. En ik geef toe, Het is jammer dat er zo weinig saabs, volvo's en oude japanners uitkomen. Wat het zijn prachtige wagens, maar om dan te zeggen dat er teveel Opels uitkomen :eh:, En het punt is ook, er zijn gewoon veel minder liefhebbers voor. Neem nou als voorbeeld de CRX van Autoart. Prachtige wagen, Maar ik zie hem eigenlijk nooit voorbijkomen
Wat Opel betreft was ik inderdaad wat te snel met het oordeel denk ik, maar VW is op het moment wel een beetje overkill, bijna elk type is wel te vinden bij verschillende aanbieders.

En die CRX van AA is misschien niet het beste voorbeeld, dat is niet een populair type en de prijs is voor de meesten te hoog voor dit model denk ik.
Maar goed, de VAG-groep is gewoon het makkelijkst geld verdienen, en dat is ook belangrijk voor de fabrikanten.
Misschien hebben ze het nodig om de andere merken te ontwikkelen, dus in dat geval zou ik zeggen kom maar op met die VW's... :D
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Even inhakend, de CRX is een erg populair model.
Zou Otto zeker mogen maken, voor een schappelijke prijs zal de liefhebber deze omarmen. :thump_up:

Schiet mij spontaan een jeugdheld binnen; Coupe Fiat :drool:
OTF'er

Bericht door OTF'er »

rsh_scuderia schreef:
Schiet mij spontaan een jeugdheld binnen; Coupe Fiat :drool:
Voor het echt exlusief te maken, waarom geen 20v Turbo Limited Edition?

Afbeelding
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Dat zou gaaf zijn :thump_up:
Graag samen met een mooie variant van het "bootje" !
Plaats reactie