Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Stuk voor stuk pareltjes van modellen Vooral het villeneuve dio kan mij bekoren
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Mooie update Ja en ik moet het toch weer zeggen hoor, ik heb echt een zwak gekregen voor de Kuifje modellen Zo ook deze weer, leuk die stripachtige look. Hoe krijgen ze het voor elkaar
Zo, lekkere update Vic! Mooi diorama ook van Villeneuve op Imola uit '82. Ik vind het alleen wel apart dat ze gekozen hebben voor een diorama van zo'n beladen GP-overwinning. Het was toch de race waar Pironi de overwinning van Villeneuve 'stal' waardoor hij zich de volgende race op Zolder wilde revancheren en in de strijd om de pole verongelukte? Het hoort natuurlijk wel bij de geschiedenis van de sport. En waarom staat onder het Kuifjemodel 'coke en stock'? Ging dat verhaal soms over een drugsdealer?
supernova schreef:Zo, lekkere update Vic! Mooi diorama ook van Villeneuve op Imola uit '82. Ik vind het alleen wel apart dat ze gekozen hebben voor een diorama van zo'n beladen GP-overwinning. Het was toch de race waar Pironi de overwinning van Villeneuve 'stal' waardoor hij zich de volgende race op Zolder wilde revancheren en in de strijd om de pole verongelukte? Het hoort natuurlijk wel bij de geschiedenis van de sport. En waarom staat onder het Kuifjemodel 'coke en stock'? Ging dat verhaal soms over een drugsdealer?
tja normaal heet het album cokes in voorraad en ja het was die G.P. waar Pironi de team orders aan zijn laars lapte
beste vrienden goed nieuws uit Frankrijk begin september komen er weer 4 Michel Vaillant naar brugge heb net Rush betaald .
de nr 10 zal er dus ook bij zijn en zal ook binnen kort nog een vrachtwagen hebben ook .
alvast bedankt voor de talrijke reacties
we love modelautoforum.nl
groeten 117ayrton