Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nu zo worden ze wel eens genoemd, maar het zijn meerdere merken. De gebouwen heb ik uit de VS (Ertl), de auto's bij een van de webshops die dit forum sponsort; tinytoycars.com. Maar de wagens hier zijn van gbcars.
Ik heb mijn eerste Fresh Cherry binnen. Uit interesse vooral. Duidelijk is te zien dat dit een High Speed-model is; de verwantschap met de Grell-modellen is zeer duidelijk.
Van JL een VW Pickup Typ2
Van GL een Mustang en een Plymouth Roadrunner (meep meep)
Van Jada een Camaro (de ruitjes in de Z-bar kunnen er uit, erg cool), een Cobra (vreselijke wielen) en een Nissan Maxima (voornamelijk omdat Nissan's vrij zeldzaam zijn in deze schaal maar ook hier afgrijselijke wielen)
Zoals je ziet staat er wat meer tussen.
Ik heb een mooie Freightliner gekocht van SpecCast, een voor mij nieuw merk. Ook een leuke Greenlight Indycar showcar (ben er zeker van dat dit ook een favoriet is van jullie), maar ook wat leuk spul voor een diorama, zoals een 1:50 betonmixer van NZG, de andere mixer bleek bij nadere beschouwing toch wel erg kleuin, maar voor een diorama is dat niet perse slecht (je kan het verder naar achteren stellen, zodat je een vals gevoel van diepte krijgt). De mannetjes zijn van "Kramer" (nog nooit van gehoord), ik kan palletkarren en pompkarren niet laten liggen, past altijd wel bij een truck.