Corvetteboy schreef:Net model.
Na de vorige jaren al een serie successen geboekt te hebben werd ook in Daytona de concurrentie niet een flinke mep maar een DREUN gegeven
De jaren erna was het sprookje over en nam Corvette de fakkel over

Helaas wel ja, maar wacht maar als Oreca de nieuwe Competition Coupes eenmaal in volle productie gaat nemen

Ik zie het er voorlopig helaas nog niet van komen dat het door Cerberus overgenomen Chrysler/Dodge naar Le Mans terug gaat keren maar mocht dit gebeuren kun je er Vergif op in nemen dat die Cormietjes weer een flinke spankbeurt gaan krijgen

Deze nummer 91 heeft op Daytona de GTO klasse maar OOK de overall klasse gewonnen
Toegevoegd na 4 minuten:
ViperArry schreef:Mooi hoor Willem,
Dit was een van de eerste AutoArt Vipers die ik ooit ergens zag. Ik vond vooral het stukje gaas op de neus erg apart. Ik weet nog dat ie toen al meer dan 100 gulden kostte.... en ik vooral nog geld uitgaf aan Bburago's.
Het blijft mooi om ze iedere keer weer terug te zien komen....... modellen die iedere verzamelaar eigenlijk wel mooi vindt.
Supertoevoeging!
Hoeveel moet je er nu nog om de serie compleet te maken?
(De Le Mans no 91 is nog zeldzamer!)
Ik heb er nog maar 3 tot nu toe dus heb nog een heel eind te gaan
Dat stukje gaas doet het hem inderdaad, ik ben het met 1:18 24/7 eens dat dit de mooiste van de club is

Hij blijft lekker in zn mooie doos zitten net als de CC's die ik al heb.
Dank aan iedereen voor de complimenten