Montezemolo

Hij heeft zeker de Kyosho 1/64 kwaliteit, de kwaliteit van de nieuwere autoarts haalt hij net niet. Maar echt waar, dit is een geniaal model (zeker voor wat het kost, maar eerlijk gezegt boeit de prijs mij niet, ik vind het alleen belangrijk dat het model goed uitziet).Montezemolo schreef:Ziet er weer erg mooi uit, ik vindt dit wel een van de betere 1/64![]()
Montezemolo
heel juist en het model ziet er inderdaad ook heel goed uitDaChrist schreef:[..]
Hij heeft zeker de Kyosho 1/64 kwaliteit, de kwaliteit van de nieuwere autoarts haalt hij net niet. Maar echt waar, dit is een geniaal model (zeker voor wat het kost, maar eerlijk gezegt boeit de prijs mij niet, ik vind het alleen belangrijk dat het model goed uitziet).
Minichamps. Prachtige auto, maar de afwerking is slecht. De lak is op diverse plaatsen beschadigd, er zit rode lak op de vooruit, sommige onderdelen zitten niet heel netjes erop... Nee, de afwerking is slecht. Maar het model is prachtig en als je hem van een afstandje bekijkt zie je die dingen nieteens.pasmaar schreef:Mooi modelletje! Maar die rode is echt super!Van welke fabrikant komt die?