Hoi !
Na lange tijd tóch nog een update van mijn kant. Van de week eindelijk de auto binnen gekregen die ik al een hele lange tijd al had willen hebben. Namelijk de 2000 Honda S2000 van Johnny Tran uit The Fast and The Furious !
Toen ik er een op eBay bestelde , kwam hij maar niet binnen. Vele mailtjes gestuurd naar de verkoper , gebeld naar TNT , maar wat bleek , het adres was verkeerd volgens TNT en was toen terug verzonden naar Amerika. Toen heb ik uiteraard gelijk een mail gestuurd naar de verkoper , en hij zou er po letten dat als er een binnen zou komen , dat ie gelijk deze kant op zou komen. Maar tevergeefs , onderhand was het al te laat om eBay te notificeren van deze " oplichter ". Daarna niets meer van deze man gehoord. Ook geen replys op mijn mailtjes niets. Dan niet.
Lang daarna ( vorige week ) sprak ik iemand de ik zie dat ik eigenlijk een beetje naar deze auto op zoek was. Toen zei die gelijk " Marktplaats ". Ik zoeken , en ja hoor , daar stond er een. Voor €45,- , exclusief verzendkosten. Mooi , die is van mij. Vandaag ( gisteren , aangezien mijn huidige tijd ) , deze 2000 Honda S2000 binnen gekregen. :
2000 Honda S2000
Oh ? Dat wist ik niet ?
Foutje bedankt.
Ben er erg blij mee. Zeker voor deze prijs.
Ben nu druk in de week op zoek naar de Mitsubishi Eclipse Spyder uit 2 Fast 2 Furious. Deze zijn érg zeldzaam.