Alfa Romeo 1750 GTV (AUTOart) + Audi Q7 (Kyosho) | P 9

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
NilsK
Schaal: 1:18

Re: Alfa Romeo 1750 GTV (AUTOart) + Audi Q7 (Kyosho) | P 9

Bericht door NilsK »

Wauw, wat een leuke reacties over de Q7! Nee: ikzelf vind de Audi erg mooi maar de Alfa is natuurlijk schitterend. Ik wil dan ook graag de AUTOart Alfa-reeks compleet maken met de Guilietta, Alfetta en dan moet ik ook nog eens de Guilia van Minichamps in het wit zien te scoren.

:mrgreen:

De foto's zijn inderdaad met sprongen vooruitgegaan, merk ik ook zelf, dus dan heb ik ook liever die camera dan een Porsche erbij.
Erg frappant is ook het verschil in grootte tussen de twee modellen: de Audi lijkt net een reus (en is dat eigenlijk ook, zelfs met de C Klasse ernaast) tegenover de Alfa.

Ik heb de modellen gehaald bij Gerald, woonachtig te Kinrooi in België (een kleine 20 minuutjes hiervandaan) en echt een enorm aardige man.. ik geloof dat ik daar zeker 45 minuten heb staan praten vooraleer mijn 'chauffeur' (een vriend van me dus, hij is toch ook wel geïnteresseerd in miniaturen en hij kon me gelukkig ook brengen) zei dat we toch echt eens moesten gaan.
Hij telt ook wel redelijke prijzen voor zijn modellen, fijn contact ook dus ik denk dat ik toch wel vaker aan zijn deur zal staan.

:thump_up:
tom

Re: Alfa Romeo 1750 GTV (AUTOart) + Audi Q7 (Kyosho) | P 9

Bericht door tom »

Erg fraai, foto's zijn ook bijzonder goed! De Alfa is mijn favoriet, zelfs als Audi-liefhebber kan ik de Q7 (Lijn 7) niet echt waarderen. Maar het model is bijzonder fraai gemaakt en zeer gedetailleerd! :thump_up:
Plaats reactie