Totaal plaatje:

Zo laag, hij kan zelfs nog iets lager. Probleem is dan dat hij achter lager ligt dan voor en dat is niet mooi.

Voor:

Hij kan nog lager, alleen kan ik hem dan niet aan de voorkant vast schroeven:

Zoek de verschillen:

Yep, ff laten rusten, daarna voorzichtig schuren en opnieuw spuiten.antoine schreef:Bij mijn 5je begon de verf ook te bladeren. Ik heb het kunnen oplossen door alles goed te schuren en daarna weer te spuiten. Ik heb niet alles moeten verwijderen. Het zal jammer zijn wanneer je nu zal stoppen met het project. Misschien tijdelijk aan de kant zetten??
De kapjes zijn goed aangekomenantoine schreef:Ik zal morgen de kapjes versturen Ronald. Mijn volgt project komt deze week hopelijk binnen. Geen Renault maar iets met MK II
antoine schreef:Ik had dit nog niet gelezen.Nu kan je weer verder dus.. oja pas op voor de poes ik heb er geen meer.
Ik ben nog in twijfeling denk dat hij op de plek komt waar hij nu zit en anders een klein stukje aan de achterkant van de kentekenplaat weg halen waardoor hij iets meer in de bumper komt.antoine schreef:Leuk idee, nu nog een turbo erbij.. Ga je het kenteken gedeelte uitslijpen en daar monteren? Of op de plaats waar je het nu houd?