Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
NickW
Schaal: 1:18

Re: Nick's 1:18 Update bugatti type 59 en Alfa Romeo 2300 sp

Bericht door NickW »

Ik zag het al een tijdje staan, een 1:18 vliegtuig, en net dus toch maar één aangeschaft.
Een MIG-15 uit de Koreaanse oorlog!
Het is echt heel gedetailleerd, en echt super groot! :O
Ik zal een deze dagen wat betere foto's maken buiten, en misschien nog met een auto uit die tijd erbij :)
Maar hier zijn vast de foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's :dance:
Mr. Dj M.

Re: Nick's 1:18 Update Vliegtuig MIG-15

Bericht door Mr. Dj M. »

*Wacht met smart op een foto sessie buiten i.c.m. een 1:18 auto schaalmodel uit die tijd :roll: *
Bien
Schaal: 1:43

Bericht door Bien »

Jááááh laat maar komen die buitenfoto's! :dance:
Heel mooi model, ik had al de F16 van Mr.Dj.M gezien en hier dus nu de MIG-15. Lijkt me echt een indrukwekkend model op deze schaal en weer eens wat anders als een modelauto. :worshippy:
NickW

Bericht door NickW »

Mr. Dj M. schreef:*Wacht met smart op een foto sessie buiten i.c.m. een 1:18 auto schaalmodel uit die tijd :roll: *
Die zullen waarschijnlijk morgen een paar komen, gezien ik vandaag moest werken :P
En nu is het alweer donker :(
Maar een corvette c1 of bijv. een mercedes 300sl gullwing staan er ook mooi naast :)
Bien schreef:Jááááh laat maar komen die buitenfoto's! :dance:
Heel mooi model, ik had al de F16 van Mr.Dj.M gezien en hier dus nu de MIG-15. Lijkt me echt een indrukwekkend model op deze schaal en weer eens wat anders als een modelauto. :worshippy:
Het is echt iets compleet anders ja, het is ook héél groot :) en ook super gedetailleerd! :drool:
Als ik meer vliegtuigen kan vinden voor normale prijzen, komen ze er zeker bij in de verzameling :dance:
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
john

Bericht door john »

Werkelijk indrukwekkend dit model. Nog nooit zoiets tegen gekomen. :drool: :thump_up:
NickW

Bericht door NickW »

Bedankt iedereen voor de positieve reacties :)

Maar ik zag me net toch iets schokkends op m'n Ferrari 308 GTB van Hotwheels Elite.
Op de onderkant van het model staat serieus : Ferrari 308 GTS!
Dat geloof je toch niet :doh:
En het was gewoon een geheel nieuw model, dus niet een ombouw van GTS naar GTB ofzo... :P
Ik vind het toch redelijk slecht van Hotwheels elite maar toch ook wel redelijk grappig.. zo'n fout voor zo'n merk.. :doh:
- Henry Ford
john

Bericht door john »

NickW schreef:Bedankt iedereen voor de positieve reacties :)

Maar ik zag me net toch iets schokkends op m'n Ferrari 308 GTB van Hotwheels Elite.
Op de onderkant van het model staat serieus : Ferrari 308 GTS!
Dat geloof je toch niet :doh:
En het was gewoon een geheel nieuw model, dus niet een ombouw van GTS naar GTB ofzo... :P
Ik vind het toch redelijk slecht van Hotwheels elite maar toch ook wel redelijk grappig.. zo'n fout voor zo'n merk.. :doh:
Oh maar dat gebeurd wel vaker. Op een Trofeu Porsche 904 staat ipv Ben Pon, Ben Pons. Ik heb hier een Spark Porsche met TicTac livery, daar klopt ook niets van qua omschrijving op de bodemplaat.
v8-vette

Bericht door v8-vette »

Persoonlijk vindt ik MIG's spuuglelijke vliegtuigen maar het in wel heel gaaf om er een in 1:18 te hebben natuurlijk. :worshippy:
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

Wel cool zo'n model van een vliegtuig in 1:18 :cool:
Ziet er precies ook wel goed gedetailleerd uit voor zover ik er iets van ken want ik ben niet zo thuis en schaalmodellen van vliegtuigen.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Erg gaaf, deze MIG.
Van welk jaar is dit vliegtuig?
Afbeelding
NickW

Bericht door NickW »

OTF'er schreef:Erg gaaf, deze MIG.
Van welk jaar is dit vliegtuig?
Dankje :)
Hij is uit de koreaanse oorlog, dus tussen 1950 en 1953..
Alleen de eerste MIG-15 werd gevlogen begin 1948.. :)
- Henry Ford
NickW

Bericht door NickW »

Ik heb een paar dagen geleden een bugatti type 59 gekocht, en omgebouwd tot gran prix racer, en toen ik foto's ervan zocht, zag ik ze een (mat)zwarte uitlaat hebben..
Gezien ik dit toch wel erg mooi vond besloot ik om net toch maar ff de kwast erbij te pakken en om de uitlaat mooi zwart te schilderen..
Jammer genoeg heb ik geen mat zwart, dus werd het glans zwart, maar toch vind ik het een erg mooi geslaagd uiterlijk.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden. :D
Afbeelding
Afbeelding

De buitenfoto's met de MIG houden jullie nog tegoed, gezien het hier allemaal vies en nat is buiten, heb ik niet zo'n zin om buiten op de grond foto's te gaan maken.. :oops:
Maar die komen er zeker nog! :D
- Henry Ford
NickW

Re: Nick's 1:18 Update Vliegtuig MIG-15 & uitlaat bugatti T

Bericht door NickW »

Ja hoor, de kerstman is hier langsgeweest :D
En heeft een modelauto meegenomen :dance:
De prachtige klassieke Chevy Bel Air uit 1950 :D
Een klein, maar toch leuk detail, is dat de voorstoelen naar voren kunnen klappen :)

(deze auto zal ook prachtig staan i.c.m. mijn MIG) :thump_up:
Hier wat foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik kom alleen nu wel een beetje een probleempje tegen.... m'n kasten raken vol :O
Dat wordt dus of, nieuwe plek zoeken, of minder auto's kopen... of auto's verkopen :(
- Henry Ford
manowar

Re: Nick's 1:18 Update kerstcadeautje!

Bericht door manowar »

Heerlijke Amerikaanse bak :drool: :drool:
NickW

Re: Nick's 1:18 Update kerstcadeautje!

Bericht door NickW »

Ik heb vandaag nog even een oude kast van boven gehaald, was nog niet in elkaar gezet, ik had er alleen de planken van gebruikt, maar nu moest hij toch maar in elkaar :mrgreen:
Gaf wel een mooi overzicht van wat er in die ene kast stond, die werd opgedeeld in 2 kasten :P
Afbeelding
En vervolgens stond er ook nog wat op mn bed :mrgreen:

En vandaag heb ik mijn vliegtuig opgehangen,
de eerste foto is nog met een grote witte haak, 2de foto is later op de dag genomen, met een kleinere messing haak. Het ziet er zo echt prachtig uit vind ik :dance:
Afbeelding
Afbeelding

En hier een overzicht van mijn hele verzameling zoals het er nu bij staat :dance:
Afbeelding
Afbeelding
- Henry Ford
Plaats reactie