Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Echt mooie ferrari's schumi, ik denk dat de kwaliteit niet veel zal schelen met BBR. Alleen Redline zal een stuk goedkoper zijn. Hadden ze deze ook maar in 1/18 Geef ze maar een mooi plaatsje.
Het ziet er weer knap uit wat je gekocht hebt zeg Je spaart veel meer dan dat je op je site bijgewerkt krijgt Heb je al enig idee wanneer je site online komt
Inderdaad, hij is echt ONnormaal mooi...vrees toch dat ik me volgende keer in de winkel niet zal kunnen inhouden en er mij toch eentje zal aanschaffen...alleen welke (mooie fotos ook).
mooie aanwinsten, ik heb zelf die redline van Peter Kox nu ook en de kwaliteit van Red Line is perfect. Het is een aanslag op mijn portomonnee maar dan heb je wel wat. Het is naarmate je meer hebt voor mij ook leuker om meer de mooie en duurdere te sparen en dan maar wat minder dan de goedkopere, maar ach, dan zie ik een oude Solido van de 80ér jaren en dan ben ik toch weer verkocht.