Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dit is een 1:18 model, maar volgens mij moet je de onderdelen plus de wagen (Bburago) bestellen en de rest zelf uitvogelen. Ik vind trouwens wel dattie geslaagd is, alleen de lak is zo dof
Het is inderdaad een 1/18 model. ze hebben gewoon de dealer editie van de renault rs gebruikt en deze doormiddel van bodykits die los te koop zijn aangepast. Het is erg mooi gedaan
wow ff men topicje uit het oog verloren ja ken de megane, iemand van de Renault Tuning Club had hem al gekocht samen met deze:
is idd zelfbouw maar niet echt mijn ding.
Tis zeker knap hoor, maar wacht eerst op een andere serie die UH al van 2003 beloofd om uit te brengen :( (5 GT Turbo)
Die Reneault 5 GT Turbo is echt een schoon model! Prachtig, ook in het wit. Mijn oma heeft exact dezelfde gehad, paar jaar geleden. Wat een power zeg, zou wel iets voor mij zijn