volgens mij zit je mis

prachtige lamborghini

ik vind deze foto`s al geslaagd

grt. Bastiaan

De deuren en de voorklep bijven netjes openstaan.Tinman schreef:Prachtig modelletje(Blijven bij jouw de deuren wel gewoon open staan?)
En als het goed is komt de Superleggera eind Januari. Maar goed, de Pearl/blue veyron zou september 2007 komen dus wacht maar een jaartje
Één deur blijft bij mij goed open staan maar de andere zakt een stukje naar benedenlambo schreef:De deuren en de voorklep bijven netjes openstaan.
Fellere kleur is inderdaad ook mooi, alleen waren er op diverse forums klachten over de kleurverschillen tussen het metaal en het plastic bij de gele en de oranje, dus voor de zekerheid maar voor de zwarte gegaan. En daarnaast heb ik al een gele GTR die grotendeels hetzelfde is (alleen hebben ze daar bij AutoArt 5 jaar over gedaan om dit te ontdekken, of ze hebben er 5 jaar over gedaan om een nieuwe velg, bumper, motorkap en voorklep te ontwikkelenNiek-106 schreef:mooie update, alleen had ik persoonlijk een fellere kleur gekozen.
Niek
Het ziet er nogal saai uit, maar op het 1:1 model is er ook weinig schokkends te zien bij de motor:Ricardo schreef:Ziet er wel erg gaaf uit. Moet wel zeggen dat het motorblok toch ver onder de maat is
Daar hebben ze 5 jaar de tijd voor gehad
Klopt en dat is niet alleen bij die van mij maar bij alle diablo's. Foutje van AutoArtniels_ut schreef:Mooi model![]()
Alleen zie ik nu dat de uitlaat een beetje scheef hangt?