Jammer van de achterbumper maar daar is meestal de prijs ook naar toch?
Klopt, daar was de prijs ook naar inderdaad, wat niet wegneemt dat ik de bumper met de tijd wel wil vervangen.v8-vette schreef:Heerlijk zo met die oranje kleur!![]()
Jammer van de achterbumper maar daar is meestal de prijs ook naar toch?
Klopt, die met het zwarte dak is ook erg gaaf. Die kwam later toenm ik deze al in de pre-order had staan. Misschien dat die er ook nog wel komt...manowar schreef:Inderdaad een schitterend model![]()
Kleur staat hem ook erg goed, zou niet misstaan naast mijn blauwe Chevelle SS
![]()
Wederom een erg mooie aanwinst. Vindt zelf de versie met het zwarte dak ook erg![]()
GMP is niet failliet, maar heeft de werzaamheden gestaakt... Tenminste dat hebben ze een tijd geleden op een ander forum geplaatst. ACME gebruikt mallen van GMP en Exact detail.Mr. Dj M. schreef:Mooie update Nelisen ja de kwaliteitscontrole van ACME is bedroevend.
Het lijkt wel alsof het niks meer mag kosten en bang is weer failliet te gaan,wat GMP natuurlijk helaas over kwam.
Ja, dat was hij zeker! Ze gaven een vermogen op van 425 pk, maar in werkelijkheid lag het dichter bij de 500 pk...OTF'er schreef:Fraaie tint op deze Chevelle!
Was deze SS 454 de krachtigste versie?
Thanks!alain_1978 schreef:Knappe Chevelle zeg. Details zien er prima uit. De motor ziet er ook goed uit![]()
Het kleurtje staat hem beeldig en de stripes zijn idd een echte must op dit model.
Ik heb afgelopen weekend nog een film (Griffin And Phoenix) gezien waarin er eentje in voorkomt. In het rood met witte striping. Was ook mooi.
Mooie aanwinst weer Nelis!