Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hierbij eventjes fotomateriaal van mijn CMC collectie tot nu toe (misschien komt er binnenkort nog weer eentje bij, maar dat zien jullie vanzelf als het doorgaat), ik ben niet verantwoordelijk voor kwijl vlekken in uw kleding
Hoop dat jullie genoten hebben
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti
Genoten, ja zeker!
Mooie update man en zeker een mooie set met de SSKL! Die twee zijn eigenlijk de mooiste als het aankomt op lekker ouderwets veel kabels en motor details als trekt zo'n oudje op zich me niet zo. Toch alleen voor de details zou zo'n SSKL echt uber zijn, kleuren combinatie die leuke koffertjes op de flanken, dat is gewoon super!
wat een geweldige cmc verzameling!,niet mijn stijl die oude racers maar hier moet ik gewoon respect voor opbrengen.
ik vind persoonlijk de 722 het mooist!
Na de vorige commentaren valt er weinig meer aan te vullen. Nou ja, vooruit dan maar. Supermodellen, waaronder ook enkele zeldzame. Respect voor je verzameling CMC's. Zijn dit ze allemaal, of heb je er nog enkele verborgen gehouden?
rpi schreef:Na de vorige commentaren valt er weinig meer aan te vullen. Nou ja, vooruit dan maar. Supermodellen, waaronder ook enkele zeldzame. Respect voor je verzameling CMC's. Zijn dit ze allemaal, of heb je er nog enkele verborgen gehouden?
Kon de 540K 1/24 zo gauw eventjes niet vinden (staat ergens in de doos) en 1 renntransporter is beschadigd (deur ligt eraf) dus die was niet echt interessant om te fotograferen, voor de rest zijn zit ze inderdaad allemaal
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti