LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: LamboDieCast - 25 maart : Aventador Roadster interieur p
Heel netjes gedaan, ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Waar haal je dat rood mettalic vandaan, ben ik zelf ook naar op zoek.. 
Ga zo door!!

Ga zo door!!
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 25 maart : Aventador Roadster interieur p
Omdat mijn Aventador Roadster eigenlijk een ombouw project is heb ik hem naar het juiste onderdeel op het forum gezet :
Lamborghini Aventador Roadster Concept
Ben ondertussen een stukje verder, interieur gedetailleerd en mat zwart aangebracht ... kijken dus.
Het rood metallic heb ik gewoon in de Brico gevonden hier, grote doe het zelf keten bij de Carrefour winkels in België ... en ze hebben uit deze reeks nog enkele héél mooie metallic tinten, dus binnenkort ga ik nog wat proberen.
Lamborghini Aventador Roadster Concept
Ben ondertussen een stukje verder, interieur gedetailleerd en mat zwart aangebracht ... kijken dus.
Het rood metallic heb ik gewoon in de Brico gevonden hier, grote doe het zelf keten bij de Carrefour winkels in België ... en ze hebben uit deze reeks nog enkele héél mooie metallic tinten, dus binnenkort ga ik nog wat proberen.
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 10 april : Aventador Roadster afgewerkt p
Ondertussen is mijn zelf ontworpen Lamborghini Aventador Roadster helemaal afgewerkt :

Natuurlijk zijn er in het 'ombouw' forum meer foto's te zien : Lamborghini Aventador Roadster Concept of klik op de bovenstaand foto om mijn review van dit unieke model te lezen

Natuurlijk zijn er in het 'ombouw' forum meer foto's te zien : Lamborghini Aventador Roadster Concept of klik op de bovenstaand foto om mijn review van dit unieke model te lezen

Prima werk afgeleverd LDC
, zou niet zeggen dat het een custommade model is , opsturen naar AA zou ik zeggen en patentje op nemen 

- alain_1978
Knap gedaan. Het kleurtje staat hem wel. Lambo's komen altijd goed weg met speciale kleuren vind ik.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Erg mooi gedaan
De kleur staat hem inderdaad goed.
Wat wordt de volgende ombouw?
Groet,
Paul

Wat wordt de volgende ombouw?
Groet,
Paul
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
- Mr. Dj M.
Net even het ombouw topic gezien, respect hij is gaaf geworden

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 20 april : Murcie SV-Roadster update p96
Dank je voor de reacties ... ik heb hem momenteel op een AutoArt draaiplateau staan in de vitrine ... ik kijk er elke avond naar, het is echt mijn topmodel in de collectie op dit moment
Ondertussen heb ik nog wat zitten prullen ... met dit als tussenstap :

Mijn eigen, custom made Lamborghini Murciélago Roadster Super Veloce ... meer foto's in de ombouw thread

Ondertussen heb ik nog wat zitten prullen ... met dit als tussenstap :

Mijn eigen, custom made Lamborghini Murciélago Roadster Super Veloce ... meer foto's in de ombouw thread
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 22 april : Diablo en Aventador Mod p96
Deze is vorige week aangekomen, voor een zeer zacht prijsje kunnen kopen, dure verzending natuurlijk, maar in totaal toch maar €25 voor betaald : een 1/18 Lamborghini Diablo van Bburago, maar op hun speciale houten plaat en in een wel heel mooie doos :

En dan nog effe een kleine mod die zo goed als klaar is :

Nieuwe velgen en een nieuw interieur met veel meer details dan het origineel ... ik wacht nu nog op mooie remschijven en rode remklauwen en dan is ze klaar.

En dan nog effe een kleine mod die zo goed als klaar is :

Nieuwe velgen en een nieuw interieur met veel meer details dan het origineel ... ik wacht nu nog op mooie remschijven en rode remklauwen en dan is ze klaar.
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 25 april : Aventador in 1/10 p96
Ditmaal eens iets helemaal anders aan de verzameling toegevoegd : een 1/10 RC model van de Lamborghini Aventador LP700-4 gemaakt door Maisto ... en dit is echt een 'groots' model

Even een beeld schetsen van hoe groot deze wel is :

Dat 'kleintje' op de voorgrond is echt wel de 1/18 Bburago versie van de Aventador ... het lijkt net een Matchbox speelgoed autootje in deze foto

Even een beeld schetsen van hoe groot deze wel is :

Dat 'kleintje' op de voorgrond is echt wel de 1/18 Bburago versie van de Aventador ... het lijkt net een Matchbox speelgoed autootje in deze foto

Laatst gewijzigd door lambodiecast op wo 25 apr 2012 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: LamboDieCast - 25 april : Aventador in 1/10 p96
Is inderdaad groot!
Mooi model
Mooi model