Alweer de schuld van Linda deze mooie aanwinsten

Leeft die verkoper nog of is hij nu gestopt met zijn handel?jonnoT schreef:Moet ik weer hebben.Dankzij mijn vriendin een pracht Peugeot 4002 rijker en bij dezelfde verkoper meteen een Alpine V6 GT en een Alpine V6 Turbo aangeschaft. Krijg ik een mailtje van de verkoper dat hij de Alpine V6 GT niet heeft
en dat hij de Alpine Turbo niet in de getoonde versie heeft
Echter had ik al wel betaald en wilde natuurlijk mijn modellen hebben. Niks geen gedram over refund. Dus ik heb maar is even goed aan de verkoper geschud en heb volgende kwam eruit
- Peugeot 4002
- Alpine V6 Turbo ( andere versie maar is OK)
- Lancia Flavia Coupé (vervanger voor de Alpine GT)
- Alfa Romeo Giulietta Sprint (als veroeding voor extra kosten)
Had hem verteld dat ik inmiddels een andere Alpine V6 GT had gekocht en daar meer verzendkosten had moeten betalen.Ik wilde die extra kosten van hem terughebben en dat is dus de Alfa geworden.
![]()
Dus 3 betalen 4 krijgen![]()
Voor Linda had ik bij Traffic een Wiesmann gekocht en had er voor mezelf een Facel Vega HK500 van IXO bij gedaan![]()
img277.imageshack.us/img277/1817/facalvegahk50001ob3.jpg
img277.imageshack.us/img277/26/facalvegahk50002st8.jpg
HoHoPORSCHE schreef: Man man man wat een zakenman![]()
Alweer de schuld van Linda deze mooie aanwinstenwat zie jij toch af met die Linda
Jouw verplichten om modelauto's te kopen wat een leven
Had de modellen al voor de kerst bij Traffic besteld, maar ze waren vergeten om mij een Paypal invoice te sturenvolvofiel schreef:oplichter![]()
![]()
Mooie update iigHeb je de laatste Wiesmann van Menno weggekaapt?