Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De Lexus is bruut in het matzwart en de Jägermeister combinatie met de Exoto en de Spark spatten op je netvlies
Maar ik zie nu pas je vorige update. De Kadettjes en de Skyline vind ik erg geslaagd. De geel/zwarte Kadett brengt jeugd herinneringen los, volgens mij had ik vroeger namelijk een 1/24 model van Bburago in vergelijkbare livery
heb hier weer een super update deze modellen heb ik via carmodelz bedankt daar voor rob
vind deze echt geweldig en wilde hem ook erg graag in mijn verzameling de pagani zonda r
zat nog in twijfel welke ik zou nemen maar toch maar besloten dat het de carbone uitvoering moest worden
hier de foto's maar jullie zullen hem ongetwijvelt wel kennen want deze is al zo vaak langs gekomen
ook deze nissan 380 z rs is een geweldenaar
de lotus europe S
en een ford mustang shelby
zo dit waren ze weer op naar de volgende foto sessie want er komt nog veel meer mooi spul aan zo als de exoto ford gt40 mkIV en een exoto porsche 935 maar daar later meer over