Eindelijk gevonden! 2007:: 0 Bentleys. Tot voor kort, nu al 2!
Is dan ook al wat ouder. Ik heb de eerste F1 auto met Marlboro-tabaksponsoring. Oh ja hoor ik mensen roepen, ja zeg ik dan. De BRM was de eerste met Marlboro op de auto en die is gemaakt door Efsi met deze sponsoring.Fruitcake schreef:Grappig dat de onderste Marlboro livery heeft, 1:64 zal een kind sneller in zn handen kijgen dan 1:18
Nou je gaat er de "fout" in. Het is namelijk juist niet van dat merk. Maar ik heb gelukkig een antwoord voor je, want ik heb zulkse modellen ook. Dit is een vroege Hongwell. Ze worden zelfs nu nog geleverd in vaak grote verpakkingen met een VW Transporter, plastic bordjes e.d.BasPlankgas schreef:mooie collectie hoor!![]()
even een vraagje voor je, ik heb ook zo'n formule 1 auto, net als de laatste op p98 alleen dan in het zwart geel. er staat alleen geen merk onder, weet jij misschien wat meer hierover?
en og een verzoekje, heb je ook een overzicht fototje? lijkt me wel indrukwekkend!
en we zijn nog niet aan het einde...117ayrton schreef:het gaat hier weer lekker hard aan toe![]()
![]()
psst de ZAZ, Barkas en IFA staan op deze pagina. Dit zijn wel modellen met een andere kleur en in het geval van de Barkas is het een personenuitvoering, maar iig heb je een idee.Kyoshofan schreef:Alle merken ken ik allemaal niet
Zou de foto's wel eens willen zien