Hallo,
De modellen van mijn verjaardag "21 juni" zijn binnen, ik krijg meestal geld van vrienden en familie en daar koop ik mij dan modellen voor.
Richard van rallying4belgium had al een paar modellen voor me weggezet en zo heb ik er 5 heerlijke modellen bijgekregen.
De eerste is een citroen xsara wrc van het rallyduo d.sordo/martin ze reden met deze auto de rally catalunya 2008.
een model die al een tijdje op me lijstje stond en nu is uitgekomen van IXO.
De tweede is een citroen c4 wrc van 1 van de toppers uit de wrc s.ogier/j.ingrassia ze reden met deze auto de rally acropolis 2009.
Dit weer zo,n model die je niet kan laten staan, heerlijke livery op deze auto.
De derde is een ford focus wrc van het rallyduo van parijs/heyndricks ze reden met deze auto de tac rally 2011.
Dit is een model dat in een oplage van 25 stuks is gemaakt en persoonlijk vind ik het een gaaf model en de livery vond ik direct gaaf.
De vierde is een subaru impreza wrc van het rallyduo snijers-muth ze reden met deze auto de rally du condroz 2003.
dit is een model die ook in een oplage van 25 stuk is gemaakt en ik erg graag in me collectie wou hebben.
de vijfde is een subaru impreza wrc 22b ook van het rallyduo snijers-muth ze reden met deze auto de rally de wallonie 2003
Dit een auto in een oplage van 250 stuks van trofeu een heerlijk model en de topper van deze update vind ik.
oke dit waren ze en ik ben er zo als gewoonlijk weer erg bij mee en de laatste was direct model 450 in me collectie.
mvg, rudie